19 Şubat 2009 Perşembe

nil karaibrahimgil nil kiyisinda seviyorum sevmiyorum

tek taşını kendisi alanlara müjde!!!

evimizin sevimli kızı nil karaibrahimgil yeni albümünü çıkarmış...

koşun hemen kapın nilin kıyısında bir yer!!

bu şarkıyı beğendim. diğerleri için şimdilik birşey diyemeyeceğim ..

afiyetle dinleyin...



seviyorum_sevmiyorum

seviyorum sevmiyorum
kaç yaprak var bilmiyorum
ben seni kopardım attım
kendimi toparlıyorum

var mı şimdi başka biri
onu bana benzettin mi
ne yaparsan o ben olmaz
parçaları sana uymaz

kendimi bunun için mi yorucam ben
kalbimi bunun için mi kırıcam ben

hmhm haha hmhm haha hımm hahaaa

yok ki senin bir yedeğin
kötü kedi şerafettin
söyle nasıl kıydın bana
hem canındım hem ciğerin

kendimi bulamıyorum
geri alamıyorum
ben her gece rüyalarda
hep sana hak veriyorum

kendimi bunun için mi yorucam ben
kalbimi bunun için mi kırıcam ben...


şubatta çıkan albümün ismi "nil kıyısında"
Albüm Şarkıları

1. Seviyorum Sevmiyorum
2. Çok Canım Acıyo
3. Yalnızlardanım
4. Ne Garip Adam
5. İlla
6. Eminim Sevmediğine
7. Duma Duma Dum
8. Kırık
9. Aşkımız Her Zamanki Gibi Tehlikede
10. Yalnız Kalpler De Atarlar

rapidshare indir : "seviyorum sevmiyorum"



Facebook'ta Paylaş

3 yorum:

  1. çok gzlmiş hele sözler her zmn olduğu gibi;bu şarkının sözlerini okusam nil'e ait olduğunu anlardım üslubundan,çok hoşmuş sayenizde haberim oldu yeni albümden,hepsini dinlemek lzm şimdi,keyfimide bi nebze yerine getirir belki

    YanıtlaSil
  2. hayırdır! keyfine kim naptı nevruzcum?

    YanıtlaSil