21 Şubat 2009 Cumartesi

varmisin yokmusun nil


dünyayı gezdikten sonra sıkılıp da ülkesine dönen, dönünce de sorgulamaya başlayıp önüne gelene varmısın yokmusun diyen firari elemanımız acun da bu akşam NİL var. ama yarışmayacak sanırım adı özlem olan yarışmacı yarışacak nil karaibrahimgil de en iyi yaptığı şeylerden birisi olan şarkı söylemeyi yapacak!

yeni albümü
"nil kıyısında" dan sonra bu aralar kendisini ekranlarda fazla göreceğiz muhtemelen. ama keşke hep görsek böyle çatlak kişilere ihtiyacımız var ekranlarda!
neyse işte izleyin kaçırmayın bu kızın harika bir enerjisi var size de bize de pozitif enerji lazım daaaa!


nil kıyında isimli albümün tüm şarkılarının demosunu dinleteyim mi size istermisiniz?
istersiniz istersiniz :) alın bakalım:


[ şu anda yukleyeceğim sitede sorun var sorun gidince eklerim bu kısımı !!!]


sonradan eklenen kısım: sorun gitmiş ahanda nil kıyısında albümünün tüm şarkılarının demosu(full albüm)


bişey değil!
(yaw merak ediyorum benim yazılarımı okurken bana sinir olup da küfreden var mı acaba :) varsanız söyleyin bak! söz! size "beğenmiyorsanız okumayın" demiyeceğim çok çok bende size küfrederim :p )

saat
22:00 de show tv de program!

6 yorum:

  1. ben simdi izliyorum ve ayni o elbiseden istiyorum! pabuclarimda öyle yüksek olsun ben yüryemeyim ama olsun öyle pabuclarim olsun istiyorum!

    YanıtlaSil
  2. tamam odunum kabul ediyorum!
    ama şekerim dilek ağacı değilim ki ben :p

    şayet dilek ağıcı olsam da vermezdim sana onları taam mı! ben beğenmedim galiba! (gerçi beğenmem garip olurmuydu bilmiyorumm! )

    YanıtlaSil
  3. sayet dilek agici olsaydin tek görevin dilek yerine getirmek olurdu, bu yüzden senin begenip begenmemin pek önemi yok - zaten sana giy diyen olmadi ki :)

    canim tutturmak istiyor:
    pabuc istiom da istiom istiom da istiom!

    simdi buraya anam (anam deyince daha bi icler acisi oluyor!) yorum yazar ve der ki:

    SANA IKI TOKAT CAKARIM - O PABUCLARDAN DAHA COK YAKISIR SANA!

    der bunu der...ne zaman tuttursam birseyi öyle yapio zaten!

    tamam ya, istemiyorum - ben kendim alir, kendim giyer sonrada cok yüksek olduklari icin ve asla öyle ayakkabi giyemeyecegim icin bir dolabin kösesine koyar, cikarir oksar oksar ve yerine koyarim.

    diger topuklu ayakkabilarima davrandigim gibi.

    bir dilek agicim olsaydi...iyi ki yok!

    YanıtlaSil
  4. anan! gelse ve deseymiş ne guzel olurmuş:)

    benden normal bişiy bekleme taam mı! dilek ağacı olsam bile normal olmazdım! iki dilekten birini yerine getirirdim! yada o ne salak dilek öle falan die yorum neyim yapardım!

    iyiki sadece odunum! :)

    YanıtlaSil
  5. Sen ne kadar açık sözlüsün be adam..
    Karadenizlilerin genel yapısında mı vardır nedir?

    YanıtlaSil
  6. ]]elif...,
    :)
    bu konuda yorum yapmayayım! :) ama teşekkür edeyim sana;)

    patavatsızlığa girmeden açık sözlü olmak iyidir dimi elif;)

    YanıtlaSil