21 Şubat 2009 Cumartesi

yusuf guney heder oldum askina


rafet el roman ın doğurduğu! yusuf güney imizin yeni albümünden(bir sevda masalı) heder oldum aşkına isimli şarkıyı paylaşayım istedim şimdi sizinle:)

hem bu yusuf güney kolbastı bilem oynuyor :p (bunu ne diye söylediysem artık)

İllede ugruna ölmem mi gerek
heder oldum aşkına bilerek
kime özlem kimlere hasret
Sevemez seni yok sende yürek

Çekip sebepsiz gidişlerin
Pişman olupta Dönüp özürlerin
Senin bu tavırlı hallerinle
Bende ne fikir kaldı ne de cümle

Ya sen bitir ya ben bitireyim
Ya sen çek git ya ben mi gideyim?
Aşk dediğin bir yerde bitiyor
Bitince acıtıyor

Yine coştu gönül akıyor
Sensizliğin yakıyor
Sönmeden küllenmeden bir karar ver artık
Ya kal ya da git

hala her günüm gecem de seni anıyorum
hala aynı heyecan aşkla sana koşuyorum
varsa aşkına evrim işte o benim (bu kısımdan emin değilim :p)

söz-müzik: RAFET EL ROMAN

şimdi size "rapidshare , mp3 , indir , download " demek isterdim ama demiyeceğim! sadece dinlediniz yetsin artık! diyeceğim.
yetmiyorsa bu çiçeği burnunda şarkıcı arkadaşımızın albümünü paranıza kıyıp alın diyeceğim...

(yada gelip burda dinleyin mi desem ki!:p)

küçüklerin gözlerinden! büyüklerin ellerinden! ... (anladınız siz onu )

9 yorum:

  1. müthiş parça
    paylaşım için tşkler :)

    YanıtlaSil
  2. :) ben teşekkür ederim!

    evet haklısınız. muthiş şimdi ben desem ki bütün gün bu şarkıyı dinledim aralıksız müthişliği ortaya çıkmış olur dimi :p

    yusuf un kendisi bile benim kadar dinlememiştir şarkısını :)

    YanıtlaSil
  3. non stop dinle anasını satem 10 numara 5 yıldız yahüüü xD

    YanıtlaSil
  4. ya benim yorumlar hep adsiz çikio baaane yaaa sevinç benim ismim adsiz olarak anilmak istemiom benn :Pp 10 numara 5 yildiz ;) isim nereye yazilio beahhhh heee kayıt yorumları varmış ne kaaa dikkatsizim euehueheuheuehe xD

    YanıtlaSil
  5. :)

    sevinç ozaman şöyle yapalım sen yorumlarının altına sevinç yaz :)

    YanıtlaSil
  6. qerenk yok buldum (H) muhahahahah

    YanıtlaSil
  7. İllede ugruna ölmem mi gerek
    heder oldum aşkına bilerek
    kime özlem kimlere hasret
    Sevemez seni yok sende yürek<<<<<< burada Sevemezsin deeyyyooooo
    ükelaaaa ben :Pp


    Yine coştu gönül akıyor
    Sensizliğin yakıyor
    Sönmeden küllenmeden bir karar ver artık
    Ya kal ya da git

    veeeeee WaRsa AşkıNa EvriM İşte O benim

    en sefdiqim kısımları oldu şarkıda xD

    YanıtlaSil