6 Mart 2009 Cuma

acık hava sendromu

bi şarkı vardı hani şu uyuz oldugum herifin! söylediği...

yürü yüreğim gidelim buralardan aşk bizimle değil
bize buralarda birşey olsa kimsenin umrunda değil..

dilime takılmış!

biraz önce dışarı çıktık arkadaşla. dolaşalım iste-mişiz, azcık hava almak iyi gelebiliyormuş bana, arkadaşım öyle dedi!

iyi gelen birşey yaparken de dilim de bu şarkı vardı.

ne alaka kiiii!

ben bu herifi sevmem, şarkılarını hiç sevmem...

beyin nasıl çalışan bişiy ki acaba diyesi geliyor insanın!

8 yorum:

  1. populer muzık dıye bısey var ..Daha ılk dınleyıste beyne yerlesıyor..muzık kalıtesı kesınlıkle soru ısaretı olan bu türün en buyıuk ozellıgı kolay ezberlenır kolay akılda kalır dıle dolanır boyutu ama bı ek ozellıgı daha var ..cok kısa surede de unutulur olusu:))
    Gecer unutulur dıycem
    sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. beyinle alakali oldugunu düsünmüyorum!

    YanıtlaSil
  3. ama çok yakışıklı o adam yaa :Pp

    YanıtlaSil
  4. merhabalar... yazış tarzını beğendim. ya şimdi bu bana yapılır mı bu şarkı hiç yabancı değil de kim söylüyordu yaa sevmesende bir yazıversen. valla bende dinlemem bu tarz müzik de o yüzden bilmiyorum. ama ister istemez duyup aklımıza takıyoruz. senin başına gelenler bana çok kere olur ay valla kimdi o yaa??

    YanıtlaSil
  5. ]]öykü,
    geçer geçer;)
    teşekkürler öykücüm sevgiler bizden ;)

    ]]ayci,
    neyle alakalı olduğunuda düşündüğünü de söyleseymişsin keşke!

    ]]bi dost,
    ciddi olmadığını varsayıyorum! :)

    ]]nestal,
    teşekkür ederim genelde tarzsız yazıorum. tarzım tarzsızlık gibi bişiy yani :p
    sen bulmuşsundur cevabı ama ben yine de cevap veriyorum:

    arapların yeni prensi gökhan tepe!

    YanıtlaSil
  6. ruh haliyle alakali bence!
    yoksa beyin sevmedigi, kafasindan silip atmak istedigi seyi neden yaptirsin adama?!
    evet evet...bence ruhun haliyle alakali!
    ruh bu...ölünce ucup gidiyor bedenden!
    beyin kaliyor oldugu yerde!

    amannn ne kadar antipatik bir aciklama oldu.
    fazla "ferhat göcer hem sanatci hem doktor" tarzi oldu.

    sevmedim. ama sevmedigim icin...öff daha fazla aciklama yapamicam - sen bi zahmet anla! :P

    YanıtlaSil
  7. Bak şimdi yaa.. benim de dilime takıldı iyi mii :)
    ki ben de sevdiğimi söyleyemiycem.. :)
    beyin bu beyin, kolay mı onu çözmek :))

    YanıtlaSil