5 Mart 2009 Perşembe

ezanci


allah beni napsın?!

konya'da perşembe akşamları sela(sala) verirler. ertesi günün cuma olmasından veya babaannemin deyimiyle perşembe akşamlarının "cuma gecesi" olmasından kaynaklanıyor.
ben bunu yani sela nın perşembe akşamları verildiğini ilk konya da duydum. en azından samsunda verilmiyordu! ve biraz önce sela okunurken arkadaşımla aramızda geçen diyaloga bakın:

-bak biraz sonraki kısmı çok seviyorum. adam çoşacak iyi dinle!
-kim?
-ezancı!
-o kim lan!
-allah beni napsın! imam lan imam!
-ahahaha!!!

aynen böyle oldu!
"essalaaa" diye giriş yapılan kısmı çok güzel okuyor bu bizim mahallenin imamı/müezzini. bende arkadaşın dikkatini çeksin diye panikle imama, ezancı dedim iyi mi!!!

aslında hızlı düşünmekten ve konuşmaktan kaynaklandı allahım bak günah yazma nolur! ezanı okuyan diyeceğime ezancı dedim...

- allah beni napsın?
- affetsin!
...

3 yorum:

  1. :)) ezancı ne bee ezan mı satıyo adam ahaha :D

    bizim köyde de okunurdu cuma geceleri.. çok hoş oluyo ya..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel samsundan gidiyorduk (:

    YanıtlaSil
  3. ]]bi dost,
    aynı anda hem düşünüp hem de konuşamıyorum demekki!

    bende merak ediyordum birisi soru sordugunda 5-10 düşünüp cevap vermemin nedenini! bu olay bunun nedenini anlamamı sağladı sanırım:)

    ]]gio,
    sen gitmeye devam et ben seni
    ya-ka-la-ya-ca-ğım! ;)

    YanıtlaSil