9 Nisan 2009 Perşembe

baran OBAMA yaşar

duymamanız imkansız. zira son günlerde güzel ülkemiz tarihinin en önemli! misafirlerinden birini ağırlıyor. hüseyin barrack obama dan bahsediyorum. tv izlemediğim halde ben duyduysam sizde mutlaka duymuşsunuzdur!

obama geldi-gitti. hoş mu buldu bilinmez ama sanırım hoş-gelmiş!
ben hayat felsefesi "senden olana da olmayana da saygı duymalısın" üzere kurulu bir insanım!

biraz önce haberlerde izledim. nasıl da mutlu bir aile vardı ekranda! annesi birsel yaşar hanımefendi dünyaya getirdiği bebeğin ismi için baran ismini uygun görmüş. babası bayram yaşar beyefendi de demiş ki ozaman, baran OBAMA yaşar olsun demiş. anne desteklemiş ve obama bebek kayıt altına alınmış!

barrack obama ve michelle obama eminim çok sevinmiştir bu duruma! bill-hilary clinton çiftinde de aynısı olmasa da benzer bir durum olmuştu!!!

annesi obama ya benzetiyor küçük obamayı.
kardeşi, gözleri ve yüzü benziyor sadece diyor.
nüfus dairesinde itirazla karşılaşmamışlar?!?!?!

annesi "büyüyünce Türkiye'yi mi yönetecen sen, başkan mı olacan sen" diyerek seviyor çocuğunu.

"hayranlığın bukadarına da ne denir?, diyecek birşey bulamadım." diyor, uğur dündar. ben biliyorum diyecek birçok şey ama işte aması var!
size de saygı duyuyorum yaşar ailesi! aman herkes dünyaya getirdiği bebeğe ne isim verirse versin banane ki :)

sizi ne eleştiriyor, ne de destekliyorum! zira bunu yapacak bu ülkede birçok insan bulursunuz! ben sizi sadece haber yapayım istedim.

sanırım tüm yollar obamaya çıkıyor!!!

her doğan çocuk için yaptığım bir dua vardır. ama maalesef o dünya tatlısı çocuğunuz, baran obama yaşar isimli bebeğiniz için dua edesim gelmiyor dilimden! hatalıyım, önyargılı bir davranış farkındayım ama işte bende mükemmelden bir eksiğim :) mazur görün!

not: obama ya ne sempatim ne de antipatim var!


haberin devamı ve video görüntüleri için buraya tıklayıp izleyebilirsiniz.

4 yorum:

  1. simdi...siz ugur dündar haberlerini izler miydinizzz :O :O :O
    ay bak bayilasim sonrada ayilasim geldi!

    ve üstelik, bir milliyetci olarak, bende cocuguma fatmareceptayiphancangül ismini mi koysam?

    aman tanrim bak simdi sasaladim! tayip bebek olarak tarihe gecsin mi benim cocuuuuummm?? ve ve üstelik, oglum olursa, hayrunisa mi olsun göbek adi? sonra ogluma, sende ülkeyi soyacaksin canim yavrum diye mi seveyim oglumu?!

    iste be mesutdemir, bu yüzden en sagliklisi, cocuk yapmamak!

    ben severim obamayi, yakisikli adam be! ve üstelik güzelde konusuyor adam! konusmuyor mu? seside tok! ten rengide hos!

    bak cok düsünesim geldi...sen biraz daha post yazsana!
    biz ailecek istiyoruz yazmani!

    hatta ananem, namazini bile erteliyor - sen post yazdigin zaman!

    YanıtlaSil
  2. ben de aynen sana katiliyorum.
    Her dogan cocuk icin ettigin duani bu bebecikten esirgeme yinede, sonucta ismini kendisi secmedi.
    Mükemmelden bir eksik olan sana :)sevgiler.
    Sünter

    YanıtlaSil
  3. bak mesutdemir,
    benim adimda aylin - napcaz simdi!
    anam koymus - kabul etcez!

    onu bunu birak, anam napsin simdi?
    adi sünter!
    sünter nedir ki yahu?!
    nesli tükenmis bir bugday tanesi.
    analarin tanesi, nesli tükenmis - tek benim annem iste.
    herkes diyor bunu benim annem tek, ama benimkisi harbi tek!

    birak cocuk obama olsun, presidentimizi en cokta hüseyin adini tasidigi icin seviyoruz!

    hem emin ol, yakinda söyle bir haberde cikar:

    bambambam - obam!

    obamanin kökeni türkiyede bulundu!
    kök salmis tarzi seyler...sacmaliyorum galiba...dur ben bir bayilayim - sonra ayilirim yine!

    YanıtlaSil
  4. ]]sünter teyze,
    valla çok uğraştım ama dil bu işte olmayınca olmuyor :=)

    zira budurum pek hoşuma gitmediği için ben yine nötr kalayım daha sağlıklı görünüyor :)

    ]]sünter teyzenin kızı (demeye bin şahit istese bile öyle ama neyse:p );

    anam yine döktürmüşsün sen ben hangi birine cevap verecem şimdi :)

    du bakalım bi deneyeyim ne çıkacak:)

    bu yazdıklarından tek birşeye cevap vermek istiyorum,
    obama nın neresi yakışıklı bea :)

    hmmm anneannen de takip ediyorsa ozaman mademse ben daha çok post yazayım :)
    ama sonra suç öbür tarafta benim üstüme yıkılmasın haaa! :p

    obama türk diye haber yaptılar zaten :)
    aman valla zerre kadar ilgilenmıyorum!

    senin çocugun adı bence haşmet olsun yada olmadı hurşit ben bu iki ismi çok seviyom sende sev :D:D:D

    YanıtlaSil