10 Nisan 2009 Cuma

çırılçıplak

heyy ahali bakın şimdi! bu ara herkes rüyasında beni görüyor :) gerçekte değilse de rüya aleminde meşhur bir bünyeyiz yani senin anlayacağın :p

adamım la aramızda şöyle bir diyalog geçti geçen gün:

o : adamım rüyamda seni gördüm :)
ben : iyiyse anlat kötüyse de hele bi anlat da gör gününü!
o : hmmm valla sen karar ver ben karar veremedim!
ben: iyi anlat ozaman

o : seni rüyamda çirilçiplak gördüm!
ben: tamamen mi çıplak! nasıl yani yaaa! niye gördün? sapıkmısın sen! olum adama ne derler lan haberin var mı ? millet çıplak kadın / kız görür, sen ne demeye beni görüyorsun? :@
o : napim adamım?
ben: git öl! gördüklerinden sonra yaşaman saçma! seni sevgiline diyecem!

aradan biraz zaman geçer ve mesutdemir dayanamaz tekrar gidip sorar,

ben: lan adamım doğru söyle bak tamamen mi çıplaktım! herbirşeyi gördün mü!
o : ahahaha evet hepsini!
ben: ya şeyii! yani şeyi de gördün mü! anladın işte herşeyi mi gördün sen yaaa! kendimi çok kötü hissettim bak şimdi :(
o : abartmıyor musun altı üstü bir rüya!
ben: kusura bakma ama sen hergün bir erkeği rüyanda çıplak görüyor olabilirsin ve garipsemeyebilirsin!
heee! hergün birileri beni rüyasında çıplak görüyor ya alışkınım ben :@
bi sevişme miz eksik kalmış! üzüldüm bak şimdi :)
...

aradan zaman geçer ve ben yine gider sorarım!

ben: adamım bişiy sorcam!

oldukça yoğun olan niyatımsı insan şeysi;

o: sor!
ben: sen kamyoncu olsaydın yani bi kamyonun olsaydı
o: eeee
ben: hani kamyoncuların kamyonlarında her yerde çıplak hatta çırılçıplak kadın / kız resimleri asılıdır ya! sen kamyoncu olsan seninkinde çıplak erkek resimleri mi asılı olurdu?
o : abartıyorsun!
ben : abartmak mı! bence onu dün gece rüyanda sen yapmışsın!!!

o : ben baktım netten rüya tabirlerine (bkz. rüyada çıplak birini görmek)
ben: ee neymiş manası
o : iki farklı yorum yazıyorlar
ben : neymiş?
o : birinde diyor ki , o kişiden çok büyük kötülük "göreceksiniz"
diğerinde de , o kişiden çok büyük bir iyilik "göreceksiniz", onun sayesinde iyi biryerlere geleceksiniz.
ben: her iki durumda da illa bişiy "görecen" yani? daha ne görcen lan! göreceğini dün gece görmüşsün zaten.
benim sayemde tabi iyi yerlere gelirsin. bak mesela desen ki "ben rüyamda mesut demiri çırılçıplak gördüm" diye, blog camiasında çok meşhur olursun :p

ben: allahtan rüyada gördüklerimizi video kaydına alma imkanı yok! düşünemiyordum olacakları:)
şok şok şookk!
"mesut demir çırılçıplak yakalandı" :O
"nihatın rüyasında çırılçıplak yakalanan mesutdemirin şaşırtıcı görüntüleri"
"mesutundemirinin çırılçıplak video görüntüleri! azzz soonra!"
anam düşüncesi bile kötü. bak adamım "rüyanda olan rüyanda kalsın!" sağda solda anlatıp da benim istikbalimle oynama! :)

5 dakika sonra;

ben: ben yatıyorum!
o : aaaa! bu saattemi :o sen bu saatte yatmazdın hayırdır!
ben: çok önemli işlerim var!
o: yatakta mı ? allah allah! ne işiymiş bu böyle :D
ben: rüyamda birisini çırılçıplak göreceğimde! :)


not: beni rüyasında görecek olan varsa lütfen adam gibi görsün :)

9 yorum:

  1. ulan mesutdemir,
    adamina yüklenecegine kendine yüklen, sen girmissin cirilciplak adamin rüyasina!

    sonrada neden öyle görüyorsun diyorsun.

    :O :O :O

    mesutdemir, bence sen hic uyuma! ki rüyalar alemine dalmayasin ;)

    YanıtlaSil
  2. noluyor kuzum size!

    biri "la" demiş , biri "ulan" demiş:)

    YanıtlaSil
  3. artık böyle. delikanlı kız olcaz biz mesut :Pp

    YanıtlaSil
  4. :) hadi hayırlısı! delikanlılıktan kime fayda gelmişte size gelecek hep beraber goruruz :)

    YanıtlaSil
  5. nihat dogana faydasi gelmis ama! :P

    YanıtlaSil
  6. demeeeee o adamın adını demeeeeee!

    bak şimdi vücudum da ki tüylerin hepsinde birden kıpırdanma oldu!

    inadıma inadıma mı yapıyorsun kuzum!

    o bilmem neye de faydası olmamıştır. zira ben onun sonunu hiç iyi görmemekteyim.

    medya ve seda sayan kombinasyonu bu adama da para kazandırdılar ya bu ülkenin beni "sakıp sabancı" yapma borcu var diyorum ben.

    yaw şu herif benim bloguma da girdiya saol :)

    YanıtlaSil
  7. nihata laf yok. o bu oyunda topal sinek. şşş!

    YanıtlaSil