29 Nisan 2009 Çarşamba

esitleme

eşitlemişim valla :)

bilen bilir ki tek bilen olmayı yeğlerim, benim boyum 1.81 dir. 1i ni at gitsin! 81dir. samsuna geldiğim gün tartıldım bir de ne göreyim 81 kilo olmuşum. günde 1 öğün yiyerek nasıl becermişsem..

bide samsunda olduğum sürece, 3 öğün yiyeceğimi de hesaba katmayı isteyemiyorum bile :)

yani senin anlayacağın sevgili okuyucu eşitleme durumu sözkonusu :) yakında obez olursam hiç şaşırma sakın :)

babaanneme dedim kilo almışım diye, şunu dedi:
-hani nerde:)
-ütopyamda şekerim ütopyamda
-töbe töbe! ölü toprağı nerden çıktı şimdi. ağzını hayra aç!
-:s

yani 1 tona ulaşmayınca kadın mutlu olmayacak:)bilseydim şişko seviyor seneler önce şişko olurdum :)
tarafından sevilelim diye az uğraşmadık platonik aşkımızın :)

11 yorum:

  1. daha şişko sanıyodum ben seni. iyidir ya, erkek dediğin boyuyla aynı olur zaten. "hayalimdeki kilo" 81'dir zaten benim ahaha :D

    YanıtlaSil
  2. annem olsa sunu derdi:

    bir ögün yedigin icin, düzensiz yedigin icin kilo aliyorsun!

    ama benim gibi bir siskonun konusma hakki yoktur senin gözünde - hele
    ki bu konuda :P

    YanıtlaSil
  3. aslinda su an ideal kilodasin. erkekler de esit, kadinlarda boy eksi on kilo.bak burda bile esitsizlik var:)
    ayrica bos ver kiloyu filan, hazir annenin yemeklerini bulmusken ye.konya ya gidince cok ararsin sonra:)
    platonik askin seni her halinle sever nasil olsa:)
    Sünter

    YanıtlaSil
  4. //bi dost,
    sence de fazlaca hayalden gitmiyormusun :)
    ben diyorum zaten 6.5milyar insan benim hayalimi kuruyor diye :p

    YanıtlaSil
  5. //ayçi,
    sen gerekenleri son cümlenle demişsin ben üstüne birşey demesem daha iyi :)
    fazla oturmaktan oldu sanırım! yada ben öyle tahmin ediyorum. şimdi hani meta ve bolizma kardeşler topal kalınca oluyo ya hani bişiyler sanırım öyle birşey GALİBA...

    bi de hayatın sırrı annenin yorumunda gizli demedi deme:) oku/okuttur tarzı bi yorum yani :)


    //blog camiasının en adsız sünter annesi benim de en adsız sünter teyzem,

    evet benim hatta 85 olasım var ama yağ oranımı düşürmeliyim. kas oldugu sürece sorun değil:) yada öyle birşeyler işte.

    eşitsizlik almış başını gidiyorKENE, bazıları hala tartışadursun deyip bu konuyu hızlıca geçesim var malum ayçi die bişiy var buralarda çemkirecek yer arıyor:)

    valla ararım haaa! anne hani bi yemek yapıordun sen neyden yapıyordun onu desem:

    "dolma mı, sarmamı canın mı çekti yapayım mı" hemen diye mutfaga yöneliyor kadın!
    -anne dur önce ne oldugunu anlasaydın dememi bile duymuyor yani :)

    ma-nisaya gidelim bu yaz desem, akşama ma-rul salatası yapayım diyor.
    "la- havle" desem la-hana mı yapsam akşama diyor kadın.

    bildiğin pop star gibi bişiyim yahu :p

    nihat a da hadi makarna yap desem bile sallamıyor :)
    annen mi var keyfin var şekerim!lik bi durum yani:)

    platonik aşkımla aramızdan su sızmıyor valla. nasıl bi sevişik edeyruk tahmin edemezsiniz. yatana kadar elele tutuşup bakışmalar falan. platonik, platonikliğinden utanır oldu :)
    galiba gönlü bende :)

    YanıtlaSil
  6. anne, ne uyduruk uyduruk konusuyorsun, yok ideal kilo filan?

    adam resmen sisko iste!
    allahim ya - birak ya!
    idealmis - sanki biz ideal görmedik!

    siskonun ideali olmus adam!


    adsizlarin en adsiz sünter teyzecigiiiinin kizi!
    bööööö :P

    YanıtlaSil
  7. //adsız sünter teyzemin adlı kızı,

    kime çektin sen bilmem ki:p
    anneyle öyle konusulmaz bikereeee! uyduruk uyduruk konusma denmez:)
    anne saçmalama olur! ne dıyon anne sen yaaaauauaua! olur ama uyduruk uyduruk denmez.

    yersennn: ayıp ayıp!!!

    sensin şişko.

    kadınlar için 10 eksik dedi ve sende sadece 1 eksik oldugu için dimi tüm bunlar:)

    ne kıskançsın ne kıskanç! bakınız burada beni uzun zamandır görmeyen her insan evladı şunu diyor! allahım nekadar yakışıklı olmuşsun! kilo almışsın ve çok yakışmış diyorlar!

    ben bu konuda kızkardeşimin fikrine önem veririm ve o ne diyorsa doğrudur. yarın kendisine görücüye çıkacağım.

    bakacak,inceleyecek, düşünecek ve düşündüğünü pat diye söyleyecek! benim lakabım evde iskeletti biliyon mu sen!

    bak şimdi o yüzden ve hatta bi milyon yüzden dolayı ben şişko değilim. şişko sensin. allah bilir senin basen sorunun bile vardır!:p

    YanıtlaSil
  8. Sen baya baya "göbeksiz erkek - balkonsuz eve benzer!" moduna girmissin canim!

    sen annenin, babanin, sülalenini lafina kancak olursan, ben sana birsey diyeyim, benim sülalem beni cindy crawford saniyor! (yillarin top modeli - onun gibisi bir daha da gelmedi!)

    üstelik gelmis burda HERKES BANA YAKISIKLI DIYO laflari ediyorsun samsuna gittiginden beri.

    yakisikli...yakisikli dedigin nedir gülüm?
    ben senin icin cirkin olmayi göze almisim!

    allah bilir senin ic güzelliginden bahsediyordur onlar da sen hic birseyin farkinda degilsindir, öyle "YAKISIKLIYIM BEN YAKISIKLIYIM BEN!" diye zip zip zipliyorsun.

    mesutdemir mesutdemir olali böyle mesut olmadi.
    yavrum bilseydim bu kadar mutlu olcagini, ben sana daha önceden "YAKISIKLISIN - sana yavrum diyebilirmiyim?!" sorusunu sorardim.

    yavrum benim, ne yakisiklilar geldi, ne yakisiklilar gecti - onlarda senin gibiydi, hic cirkinliklerini görmedi!

    (sanki güzel bir sözü degistirmis gibiyim ve caktirmamaktayim:P)

    olsun varsin, sen kal yakisikliginla - senin kardesin benim kafadan nasilsa, benim sana söylemek istediklerimi o sana söyler, hemde CATIR CATIR (sabah seda sayandan kaptim!) :P

    gözle görülür seyleri, ört bas etmeye calisma!

    annem ideallikten konusurken, kasli idealliktan bahsediyor! gevsemis kas - yag oraninin göbek halinde pantolonunun üzerinden sarkmis düsmüslükten degil! (tuhaf bir söz oldu - anladin mi bilmiyorum ama anla!)

    pardon ama ne hakla, yag orani 100 bilmem kaclara tepe yapmis biri olarak, esitim diye seviniyorsun. vücudun ve boyun demokrasiye mi girdi?

    allah bilir, senin basen sandigin sadece ideal türk kadinin kivrimlaridir!

    ne güzelim yarabbim, balik gibiyim, ton ton ton dardenel ton gibiyim! balik etliyim!

    üstelik, annem bana GÜZEL KIZIM DIYOR, babamda MANKEN GIBI DIYOR, anneannemde AFET GIBISIN DIYOR - bende inaniom! :P

    oh iste - oh iste - ohhh iste!

    YanıtlaSil
  9. ay bak icime dert oldu - sanki biraz cok yüklendim sana!

    neyse canim, böyle bir yüklenenin olsun isterdin dimiiii :P

    simdi bir meksüt olsa - icsem onu - yudum yudum - kadeh kadeh! icsemde büyüsem - kemiklerim güclense!

    cok derin oldu bu, duygulandim!
    siirimi özel sana yazdim!

    kucak dolusu sevgiler ve saygilarimla!
    ay.ci

    YanıtlaSil
  10. //ayçi,

    heee! hayatım boyunca böyle yüklenen hayali kurdum durdum kudurdum :)

    istemem mi hiç! :)

    biliyorsun ki bende seniii!

    ve bunu bilmekle de kalmıyorsun:)

    bildiğin işli-yorsun:D

    YanıtlaSil