12 Nisan 2009 Pazar

gülben ergen oğuzhan koç düeti giden günlerim oldu

çıkmış mı çıkacakmıymış ne! bilmiyorum ama gülben ergen in yeni albümünde oğuzhan koç(şu bkm mutfak ekibindeki şahıs) ile yaptığı düet şarkısı. video da 2009 da çıkacak albümü diyor. maşallah çıkmadan youtube a düşmüş :) google da aramadım ama muhtemelen rapidshare veya indir yazdığınızda şarkıları (mp3 lerini yani:) ) da bulursunuz :) ben pc de şarkı tutmadığım için araştırmadım! haaa telif hakkı kısmına hiç girmiyorum :)

klip çekilmemiş o yüzden youtube videosuyla idare edeceksiniz artıkın! youtube da başka şarkıları da var ama onu da siz bulun:)
bugün facebook dan kaç kez dinledim sayısını bende unuttum:)

yani demem o ki ben beğendim sizde beğenin. bu oguzhan koc u beğeniyorum ben. oyunculuğunu, yazarlığını falan. şarkıları da kötü değilmiş bea:)

buyrun afiyetle dinleyelim :)


güncelle: vazgeçtim youtube videosundan dailymotion videosunu koydum!:)

bu aşağıdaki de oğuzhan koç un kendi bestesini kendisinin söylediği hali şarkının:


şarkının sözleri de şöyle:

Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Susmanda yeter di son vermem için hayatıma

Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak

Sıra gelmeden gidemem ki ben
Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak

Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Susmanda yeter di son vermem için hayatıma

Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

oğuzhan koç


not:iyi ki varsın mesutundemiri demeniz yeterlidir :p birşey olduğundan değil siz deyin yine de :)

27 yorum:

  1. mesut demiiiiiir,
    bak canim, sen bi bak bana...ha...bakion mu iyi?
    daha iyi bak simdi...

    bak sarki sözü yaziyorsun oraya, iyi güzel, sanki biz sarkiyi dinleyince anlamiyoruz!

    hadi onu birak, okumak isteyen arar bulur buraya satirlarca oguzhanin sarki sözlerini yazmaya ne gerek var!?

    ha ama diyorsan, bana bak ayci, kendi blogum istedigimi yaparim - yaparsin elbette ama bu yorum penceresinide ben cok benimsedim, bende buraya istedigim gibi yorum yazarim dimi :P

    canimesutdemir,
    bak simdi, IYI ki VARSIN MESUTUNDEMIRI! demekle olmuyor!
    galiba ben bu dünya ya seni elestirmek icin gelmisim :) görevim bu!
    ve bu görevi yerine getirmeliyim! :)

    birde, bir kac gündür post yazdigin icin cok mutluyuz! biz kimiz emin degilim ama cogul kullaninca, daha kalabalik oluyoruz ya - ondan! :)

    YanıtlaSil
  2. birde gicik oluyorum galiba, su headerine! :P
    ama header senin headerin, giciklikta benim gicikligim...

    bi adam der ki böyle durumlarda, simdi ondan bir söz kullanacagim:

    halla halla! :)

    YanıtlaSil
  3. bakınız ayçi hanım! ,

    biz yorumcularımıza öyle burası benim blogum yok begenmezsen okuma, okursan da eleştirme, eleştirirsende adam gibi yada kadın gibi eleştir falan tarihimizde hiç dememişizdir ve de demeyeceğizdir.

    zira tek derdi eleştirmek olan siz ve sizin gibi bünyelere karşı saygımız vardır ve korkarım olmaya da devam edecektir.

    şimdi gelelim konunun eleştirilen boyutuna. napıyorum ben! okurumu kendim miş gibi görüyorum. bkz "ben görsel beyne sahibim sizde öylesinizdir diye düşünüyorum" cümlem. yani demem o ki ben bir şarkıyı dinlerken sözlerini takip etmeyi severim. neden çünkü ezberim kötüdür. çünkü ben bu dünyaya mühendis olmaya gelmiş bir yaratığımdır.
    çünkü sayısal öğrencilerinin sözel beyinleri kötüdür yalanıyla büyümüş ve de başarıyla kandırılmışımdır.

    demem o ki sana acı patlıcanı kırağı çalmaz şekerim.

    bir de demem o ki:
    bir dağa rüzgar çarparsa nolur!

    bir de demem o ki:
    en bulanık suda bile yaşayan canlılar vardır.

    birde şunu diyecem:
    biliyorsun ben de seni seviyor-um/dum

    post zamanlamam yok! keyfim gelince yazıyorum işte! ama yazmamı bekleyen birilerinin olması sanırım hoşuma gidiyor :)

    he-a-der ne ? (aynen yazdıgım gibi okudum) aman neyse ne sen gıcık olacak hiçbirşey bulamasan benim kardeş sayıma gıcık olursun zaten :)

    evet kimse o elin adamı iki de bir yorumlarında yer vermişsin sanırım kıymetli birisi. sevdim ama adamın tarzını :) en azından tarzı var! tarzı batasıcanın! :)

    halla halla yani! :)

    YanıtlaSil
  4. ben indirdim bile sabahtan beri bnde onu dinliyordum hatta hala dinliyorum tüm albümüde dinledim mükemmel olmuş gülben bacı tam pişmiş bu albümde sesi inanılmaz gzl geldi artık bilemiyeceğim canlı dinlemediğim için teknoloji nimeti mi ama sesi çok gzl bide albüm akustik olunca,yalnız ben beğenmedim oğuz koçun yorumunu adam basmış damarı çok arabeskleştrmş gülben tek söyleseymiş daha iymiş,her kes dinlesin ve indirsin pardon elim sürçtü korsana hayır albümü alsın!

    YanıtlaSil
  5. :)

    sen onu bunu bırak resim istiyodun bir önceki postumda koydum resmimi gördün dimi :)

    YanıtlaSil
  6. evet gördüm pek hoş bi resim olmamış konusu itibariyle ama neyse yandaki texaslıda sensin değil mi?gördüm yani gül cemalini başım arşa değmiş bulunmakta:D

    YanıtlaSil
  7. öyle deme! benim sanat için soyunanlardan ne eksiğim var dedim bende figüranlı da olsa blog için soyundum :p rüyalarda çıplak dolaşan bi manyak var hah işte o benim :)

    o resim çarşamba(samsun) resmi elin texaslılarına özenmedim yani :)

    YanıtlaSil
  8. nevruuuuz :)
    texasli degil o,

    crocodile dundee´nin esmer törkish versiyonu!
    oda kim diyorsan:

    http://www.youtube.com/watch?v=5frhFuqOcgg

    ama bilion mu nevruz, ben sarayda yasiyordum bir zamanlar, mesutdemir öyle diyordu - hala yasiyorum ve yaziktir dedim, babamla konustum, sarayimizin bahcesinde ki ciftlikte, atlarimiza baksin diye rica ettim!

    babam kabul etti, her ne kadar MESUT DEMIR KIM YAAA dese bile :)

    SANA GELINCE MESUTDEMIRBEYYY :),
    bakiyorumda blogunuzda kendinizi göstermeye basladiniz. kimliginiz ortaya cikiyor, google´de samsunlu mesut demirin nasil bir tipi vardir diye aramaya baslayinca, demek ki, blogun cikicak - oh ne güzel ne güzel!

    tipini sevsinler!

    allahim ya, seviyor muyum napiyorum bu blogu ben!

    dua edicem dur(!) :) dur dedim galiba :)

    allahim nolur bana daha cok kelime ver, aklima getirt - ki mesutdemire satasmak icin cok daha genis fikirlerim olsun!

    veya kisacasi bana akil fikir ver :)

    amin de - yoksa bozusuruz - ki biz neden bozusamiyoruz seninle, ben o kadar satasiyorum sana :)

    galiba sen beni sevion, daaa :)
    bak bunuda (--> daaa!) cok tarzi olan tarz ve ne garip bir adam demisti - ama sen bilmezsin :)

    IYI KI VARSIN MESUTUN DEMIRI:P

    annemin laptopundan yaziyorum, bu yüzden adsiz olarak nitelendiriyorum kendimi.

    :)

    ama sen cok iyi anladin, kim oldugumu :)
    anladin sen onuuuu anladinnn ;)

    YanıtlaSil
  9. yakısmıslar walla duet fln supr on numaraa bısı yaaa walla blogta superr olmus ellerıne sglıqq eqsıksızz guzel hem vıdeo hem sozler war bazı sıtelerde bulamıoz bıle tbrıqler

    YanıtlaSil
  10. //bizim adsız,
    versin versin ne lazımsa ondan versin allah:)

    biz senınle bozuşmuyoruz çünkü yiyecekler bozulur. biz insanız galiba:)

    sen de iyiki varsın ayın çiğ si :)
    yoksa bana kim sataşırdı :)

    sevilesi bir tipim varmış öle diyorlar:) o yüzden sevebilirler :p

    //google ın adsızı, (sakın alınma sık gelirsen seni de benimserim :p)

    teşekkürler, sizlere layık olmaya çalışıyorum :P

    yine bekleriz efendim herzaman gelin ;)

    bak aydan çiğ gördünmü sözler lazım oluyormuş insanlara :)

    YanıtlaSil
  11. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  12. ay işime çok yaradı bu sözler teşkkür ederim...mesut abi.

    YanıtlaSil
  13. ayrıca mesut abi bu yorumları yazanlar bu bloga bakma gereksinimini neden duydular madem gerekmiyo dimi ama

    YanıtlaSil
  14. espri den de anlamıyolar abi bırak ya anlayanlar belli zaten üstlerine alınmasınlar...saol abii...

    YanıtlaSil
  15. süper bi blog olmuş ellerinize sağlık .birbirinize sataşmanız beni güldürdü:D:D:D:D süper ya

    YanıtlaSil
  16. mesuttt ayrıca yanlız değil yalnız diye yazılır o sözcük:)bidaha olmasın:)

    YanıtlaSil
  17. //adsızlara toptan cevap,

    şimdi siz isimlerinizi yazmazsanız ben sizleri numaralandırıp; 1. , 2. adsız desem bile karışacağı için toplu cevabı kabul buyurup birdaha ki sefere isim yazarsınız diye umut ediyorum :)

    evet bu blogda bana sataşmak serbest ama birbaşkasına sataşmak serbest değil:) çünkü bana sataşırsanız garanti ediyorum kavga etmeyiz ama birbaşkasını garanti edemem:)

    nette kavga edilen okadar çok yer varken tutupta burda kavga edilsin istemiyorum:)

    yalnız kelimesinin nasıl yazıldıgını biliyorum. şarkı sözlerini başka yerden almıştım. gözden kaçırmışım benim hatam! uyarınız için teşekkürler ;)
    bir daha olur mu bilmem "adsız" ama olursa inan üzülmeyeceğim sen uyarırsın işte :)

    blogum için kurdugunuz güzel cümlelere de teşekkür ederim;)
    eğleniyoruz işte:)

    yine gelin! öyle google yolladıgında gelmeyin sadece :)

    ileriki günlerde dondurma hizmetimiz de başlayacak:P

    YanıtlaSil
  18. şarkı sqrrrrrrrrrrr bayıldım

    YanıtlaSil
  19. yhaa mesut abiyi eleştiri yağmuruna tutmuşsunuz yaff yeter bence gayet güzel olmuş heç değilse bile getirmiş iyiliğimiz için şarkı koymuş

    YanıtlaSil
  20. la siz ne ayaksınız böle xd bhu kadda bhuyuttunus yha olayı la size helal laxd

    YanıtlaSil
  21. la haburıye kolbasti koysaydınız has olurdu da xd

    YanıtlaSil
  22. la! onu da başka yere koyduk menuyu ıncele bi de gör :)

    YanıtlaSil
  23. ya şimdi anlamadığım şey şu; hiç bir forum ya da blogda böyle karşılıklı konuşmalar görmeiştim çok garibime gitti...Mesut Demir seni çok merak ettim şimdi... neyse emeğine saygı duyuyorum teşekkürler...

    YanıtlaSil
  24. garibime gitti derken bu iyi mi ? kötü mü ? anlamadım!

    eğer kötü diyorsan nedenini söylersen sevinirim hayatım da garipliklere yer olsa da blogumda fazla yer yok! :) düzeltebilirim o zaman ;)

    beni merak edenler için sağ menüde mesuT demiR kimdir isimli başlık birazda olsa işine yarar diye düşünüyorum sevgili "adsız". fiziksel bir meraksa eğer onun için şuan maalesef yapabilecek birşeyim yok ama geçmiş yazılarımda yarım yamalak da olsa resimlerim var vaktin oldugunda göz at istersen ;)

    ben teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  25. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    mesut tenkuyu verimaç

    YanıtlaSil
  26. gerçekten çok güüzellllllllllllllllllllllllllll bir parça harika bravooooooooo

    YanıtlaSil
  27. esra diyorki
    süperhele oguz abi çok güzel haraketlerde cok süper oynuyorsun vay

    YanıtlaSil