12 Nisan 2009 Pazar

ya sev yada almanyaya git!


evet evet bildiğiniz sözü değiştiriyorum.

doğrusu "ya sev ya terket" tir!

bu cümleyi hep gereksiz iddaalı ve gereksiz ithamlı bulurdum! sert gelirdi bana. haksız da sayılmam sanırım. varsa yanlış, vagzeçmek gerekmez düşüncesini güdenlerdenim! gerçi bu söz bazı kesime söylenir benim ülkemde ama yine de sert gelirdi!

pilli cadımızın başına gelen kötü bir tecrübesini anlattığı yazısını okuduğumda sözün biraz daha yumuşamış bir hali çıktı dilimden gayr-i ihtiyar-i :

" ya sev yada almanyaya git!" zira orada mutlaka seversin. bu şekliyle daha az iddaalı ve daha yumuşak bir söylem oldu sanırım.

türk olmak isimli yazımda geçen şu söz aklıma geldi bi an:
"Milletine sövmektir, ama başkasına sövdürmemektir, Türk olmak!"

anladınız siz onu anlamadıysanız da anlatmayacağım üzgünüm:)

cadımıza ve abisine çok çok geçmiş olsun dileklerimizi iletir, yazımıza son veririz.
üşenmeyin gidin bi geçmiş olsun da siz deyin!

not: yukarıdaki resim, burayatıklarsan öğreneceğin yerden alınmıştır. olur da ilgili linke gidersen haberin altındaki yorumu mutlaka oku. belki hoşuna gider benim gitti!

2 yorum:

  1. Tatlı cadımın o yazısını bende okudum ve hatta dedım kı
    hanı aman ya yeter artık gıtsek te baska ulkelere kurtulsak surdn dıyenler ıcın bu tarz seylerı daha da cok yazmak lazım
    komsunun tavugu mısalı dısaradn hep cok hos gelen seylerın ıcıne gırdıgınde ınsanlar aslında o kadar da ıcacıcı bıseyler olmadıgını goruyor
    o zaman bırlık beraberlıgımıze
    ve ulkemıze 4 elle sarılalım

    YanıtlaSil
  2. haklısın öykücüm. yani bazıları başlarına kötü birşey gelmeden anlamaz bazı gerçekleri!

    varsın anlamasınlar diyemiyorsun işte!

    YanıtlaSil