1 Nisan 2009 Çarşamba

yogurt-lu sarmisak-lu sogan-lu roka-lu dereot-lu limon-lu pulbiber-lu nane-lu brokoli

*yermisin yemezmisin izleyicileri
*bunların hepsinden olan brokoli

*bu kısmı kesersiniz!

*ama siz iki tane atın :)

*gizli brokoli

*hee bunları haşlıyon! öyle işte

*bunun adı neydi "heee brokoli"

*böle böle böle böle böle böle böle böle böleeee yaptığımız yoğurtu..

*iskenderun zeytinyağı!

*sırf artistlik olsun diye

* terimlerin yeri farklı

*yermisin yemezmisin tatlısı


en iyisi izleyin siz :)

ellerime sağlık!


yermisin yemezmisin yoğurtlu, sarımsaklı, soğanlı, rokalı, dereotlu, limonlu, pulbiberli, naneli brokolisi:


video

hep imrenirdim şu yemek bloğu olanlara! (imrenecek başka birşey bulamamış adam smileyi)

noluyor yoksa mesutdemir55 tarz mı değiştiriyor :) artık yemek bloğumu olacak burası diyenlere:
anam benim bloğun nezaman tarzı vardıki şimdi değişsin :)


eğleniyoz işte daaa!

ilk denememiz sayılır kendileri bence sevin :) acemilik kokusunu almadan izleyin gelecek videolar için destek vermiş olun daaa :)

yermisin yemezmisin?

yerim dedi biri!

8 yorum:

  1. yok bnce moda-makyaja çevir bloğu,sana gittiğin yerde bi haller olmuş bnce,nireye gittin bakam,bide düşündün düşündün bunu mu yazdın ben saçmalayan adam smileyi gördüm,ben yemem daaa!

    YanıtlaSil
  2. saol çok destekçi oldun :)

    saçmalamak iyidir daaa!

    yok yazı yazmak ıcın dusunmemıstım kı :)

    düşündüklerimi yazsam yer yerinden oynar:p

    bence de elime sağlık :=)

    YanıtlaSil
  3. abi sen manyaksın ya, direk sıyırmışsın yani.. :D

    YanıtlaSil
  4. hahhahaha süpermis yaaaa yarildimmmm:D:D:D

    bilmemneli kefirli cilegi merakla bekliyorum:D:D

    YanıtlaSil
  5. şaka yaptım şaka hani dün 1 nisandıya,ıyyy iğrendim bir an kendimden neyse madem o kdr heves etmişsin bide üstüne emek harcamışsın kırmamak lzm,bide isim mi malzeme listesi mi ayırt edilmiyor kısacası brokoli işte onun tarifini veren bolulu usta tanıdık mı;))

    YanıtlaSil
  6. ]]bi dost,

    abi bilmediğim birşey söyle daaa :p
    napim beni de allah böyle yaratmış kınamamak lazım
    bak sonra başına verir falan :P

    ]]pilli,

    herkese bi pilli lazım :)
    en kısa zamanda gelir inşallah bu ara fazla meşgulum:)

    ]]nevruz,

    1 nisan da neymiş eskiden varmıymış vardıysa benim babaannem niye bilmiyormuş :O
    isim o :)
    malzeme listesi değil
    ustaa şu bol lu lu olan tanıdık tanıdık :) senin gibi çizgilere basmadan yürüyenlerden :p

    ;)

    YanıtlaSil
  7. ]]adsız,

    gg ne olum :)

    hadi benden de gg :)

    YanıtlaSil