24 Nisan 2009 Cuma

yolcudur abbas baglasan durmaz

sen bunları okurken ben çok uzaklarda olacağım sevgili okuyucu. üzülme sakın demiyeceğim! gidiyorum lan! nerey oldugu muhim değil ama sırf ben gidiyorum diye üzülünebilinmeli bence:)

bu sabah yani tam da şuanda şehrime yolculuk ediyorum! samsunuma hani şu resimlerini yayınlamamı çekemeyenlerin oldugu şehir olan şehrime:p
biliyorsun ben okurlarımı sürekli bilgilendiririm. al sana bir bilgi daha:

samsun karadenizin tek büyükşehir belediyesi olan ilidir. (lazım olur bulmacada falan çıkar aklında bulunsun:) )

çok eğlenceli bir yolculuk beni bekliyor sanırım. çünkü neyle gideceğim belli değilmiş:=)

seçenekleri sayacagım ama sen şimdi diyeceksin ki "bu manyak adamın herşeyi bi manyak" :) sen demesen bile ben diyorum emin olabilirsin:)
bak şimdi
ya kamyonla gideceğim
yada jeep le :)

yani anlayacağın 24 nisan 2009 tarihinde saat: 10:00 kamyonuyla yola çıkıyorum :D:D:D

boşver anlatması uzun sürer ama gerçekten oyleymıs :)

yaklasık 10 gün kalacagım sanırım samsunda. o sürede yazabilirmiyim yada nekadar olanlardan bahsedebılırım bılmıyorum ama çok eğlenceli olacagından eminim:) çünkü gittiğim şehirde 60 lı 70 li yaşlarda 7-8 amcamız telefondan çalan horon havası ile samsunun en merkezi yeri olan cumhuriyet meydanında horon çekebiliyorlar:) bu tarz doğaçlama yüzlerce olayla karşılaşılabilinecek bir şehir orası o yüzden beklenmedik birşey değil eğlenceli geçmesi:)

hele hele gittiğimde beni bekleyen, platonik aşk beslenilen bir babaanne varki eğer uzun süreli okuyucuysan tanırsın kendisini;)

ozaman bana hayırlı yolculuklar şekerim;) özle beni demiyeceğim. zira aksi olursa sen kaybedersin :p

uslu uslu durun kimsenin bloguna sataşmayın emi yokluğumda :p

not: başlık ne alaka diyorsan; benim 3 sene kadar yolculuğumu beraber yaptığım kaplumbağamın adı "abbas" dı. ve her yolculuk öncesi diğerlerine benim aracılıgımla bu cümleyi kurardı kendileri, bil yaniii :)

18 yorum:

  1. sevgili yazar,
    hayirli yolculuklar ;)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı ylculuklar Mesut
    gıttıgın yerde yedıgın ıcıtgın senın olsun:))
    Ama ızlenımlerını anlat bıze
    merak ettırme:))

    YanıtlaSil
  3. Ben buraya ne zaman uğrasam sende bir Samsun durumları oluyor :)
    Evet hatırladım gazeteyi tersten okuyan babaanneyi :)
    Okuyucularının eminim gidişine üzülebilitesi olacaktır :)
    İyi eğlenceler, Karadenizime selammmm...

    YanıtlaSil
  4. sen insnaın yüreğine indrirsin git gel çabuk beklios hadi :D

    YanıtlaSil
  5. bu akşam samsunluların nişanındaydık. kemençee horoon of of of :P

    YanıtlaSil
  6. //sevgili ayçi,
    teşekkür ederim

    //öykü,
    teşekkürler öykü. mutlaka aktarırım zaten sanırım buna engel olamıyorum :)

    //eda,
    selamın başım gözüm üstüne:)
    evet post çekiyor galiba seni :)
    [kan çekiyor durumlarına gönderme :)]
    teşekkürler...

    //ucandepik,
    :) çabuk derken bi 10 sonra olsa olur değil mi :)

    //bi dost,
    samsunlu değildir onlar. bizim hiçbirşeyimizde kemençe olmaz :) yani ben evlenirsem kemençe olmaz haaa olur da evlendiğim kişi trabzon yada rize li olursa ancak 2-3 kemençe havası olabilir. yani demem o ki :
    biz samsunlular laz değiliz. kemençe bizim kültürümüzde yoktur.

    bütün bunlar bilgi vermek amaçlı söylenmiştir.

    herkes bizi de laz sanıyor da :)

    anam amma yaralıymısım haaa :)

    YanıtlaSil
  7. valla bilmem, samsunluydu kız tarafı ve kemençe çalındı, horon tepildi.. erkek tarafına suç atacaksan onu da hemen belirteyim, kayserililerdi..

    lazsınız oğlum ne utanıyon..

    (son cümle tamamen damarına basmak amaçlı söylenmiştir nihahaha) :D

    YanıtlaSil
  8. şimdik söyle oluyor!:
    bu trabzondan, rizeden, bilmem nereden gelip samsuna yerleşenler var kendileri laz olduklarını söylerler ama yeni nesil çocukları kendilerini samsunlu ilan ederler seninkilerde öyledir muhtemelen.
    karadeniz bölgesi haricindeki bölgeler tüm karadenizi laz sanıyor ve de yanılıyor sen de düşme o yanılgıya benim sülalemde hiçbir düğünde kemençe çalmadı. çünkü laz değiliz :) yada trabzonlu:) ve oralaradan da gelin almadık:)

    kayserili hmmmm ben bu konuda yorum yapmamalıyım ozaman :) işin içine kayserililer girince herşey olabilir :p

    lazlık utanılası değil olsam yüksek sesle söylerdim :) ama napim
    değilim! değilimmm! değiliiiiiiiiimmm!
    taam mı!:P

    YanıtlaSil
  9. taam değil:D adamlar safkan samsunlu işte. hem ben sana laz demedim ki yavrucum, sen çıkardn laz lafını. niye gocundun anlamadım yani:P

    YanıtlaSil
  10. safkan değillerdir bu konuda ısrarlıyım sanırım :)
    dedin demedim yaw! genelde diğer bölge insanları öyle sanıyorlar diye bilimsel:P açıklama yaptım sana istedim ki bi bilgi almadan gitmesinler benim blogumdan kimsecikler:) ama kime yaranıyorsun ki :)

    neyse allah taksiratlarını affeylesin onların :p

    YanıtlaSil
  11. amin ama safkanlarmış onlar. araştırdım ben. iyi tanımadığım birinin nişanına niye gidiyim ya :P

    YanıtlaSil
  12. :)

    ilginç bir safkanlık ama dogrudur koskoca kız yalan soyleceke değilsin ya :)

    YanıtlaSil
  13. niye damardan girmek, zayıf noktadan vurmak ve aynı manadaki diğer deyimlerin anlattığı eylemi yapıyorsun ki mesutum demirim? sebeb-i hikmeti nedir ki?

    YanıtlaSil
  14. sebebim ah dünlerim diye bir şarkı vardı hatırlıyormusun. bak aklıma getırdın sımdı.neydi onu soyleyen kadının adı?:)

    YanıtlaSil
  15. bilmiyorum çok az anımsadım, ama belki de niran ünsaldır:D salladım.

    YanıtlaSil
  16. Demet Akalın dı :) Sebebimi söyleyen..
    Biz de laz değiliz, ama herkes tüm Karadenizi laz sanıyor, haklısın :)

    YanıtlaSil
  17. hah işte demetti:) saol eda ;)

    sorma yaa bi de anlat işin yoksa bunlara laz olmadıgını :p

    YanıtlaSil