31 Mayıs 2009 Pazar

ask ne degildir?

Tekerrürden ibaret değildir!

Tekerrürden ibaret olan tarihtir. Sen aşka tarih muamelesi yaparsan, "tarih olursun"!

O yüzden aynı aşk cümlesi kurulmamalıdır, iki farklı aşka! Derinleme yapmayacağım merak etme. Okadar derin beni de boğuyor.

Bi dost da okumuştum sanırım "bütün sevgililere, aynı cümleleri kuran insanlar mıydı ; kurulan cümleler miydi" neydi. sanırım bi dost yazmıştı öyle bir post. Onu hatırladım da işte! parmak bu rahat durmuyor, hatırlayınca yazıyor hemen bişeyler!

Günde bir milyon tane yazı yazdığı için, dost olan kızımız; aralarından arayamaya gözüm korktu :P

Haaa! ne diyordum?
Tekerrür diyorum , DEĞİLDİR...

3 yorum:

  1. "Günde bir milyon tane yazı yazdığı dost olan kızımız,"

    olan kelimesi, dost'tan önce gelmeliydi bence, neyse :P

    sen yorulma ben buldum o yazıyı, aha da linki:)

    http://bidosttt.blogspot.com/2009/05/puhahaha-komik-lan-bu-d.html

    haklısın, aşk tekerrürden ibaret olmamalıdır, öyle kesinlikle.

    YanıtlaSil
  2. yok sadece araya için kelimesi gelmeliymiş:) [düzelteyim hemen]

    saol bak bi işe yaradın mutlu olabilirsin :) aramaktan kurtardın beni;)

    tekrardan bi okuyayım ben en iyisi, doğru mu hatırlıyormuşum:)

    YanıtlaSil
  3. bi işe yaradım ha, sen de sağol :D ayy bi de kalın yazmış için'i, gözümüze sokucak sanki!

    YanıtlaSil