8 Mayıs 2009 Cuma

bak sen şu Öykünün yaptığına!

demedim mi ben sana öykü! babaannemi de çoşturdun işte:) kadın habire eski türkülerinin sözlerini söylüyor bana :)
durduramıyorum kadını :D:D

bikaçtanesini yazdım ama devamında da manyak şeyler var söz verdi bana, söz şeklinde değilde şarkı gibi söyleyecek bana bunları bende video ya çekeceğim :)

öykü biranda değiştirdi bi çiftelliyle bizim evin havasını :)
"sen bizi eğlendirdin allahta seni eğlendirsin. onu nerden buldun sen kuzzuuuum" diyo bana ama sanırım sana demek istiyor kendisi :)

okadar söyledi söyledi şimdide kendisine kızdı ve şunu dedi:
"deli deli olma akşamın salat vakti, töbe töbe delirdin mi kudurdun mu " dedi kendisine ve abdest almaya gitti
:D:D:D

ne eğlendim sayende öykü:)
hem göbek atmayı becerdik hemde babaannemin eski türkülerini öğrendik:D

saol bea ;)

ve bunlar babaannemin türküleri: (kendisi böyle tanımlıyor, mani değil türkü)

yemenim aldan iyi,
buldun mu benden iyi,
bulursan buluvar,
olamaz benden iyi...
(kendisini dünyanın 8.harikası sanan tek ayçi değilmiş:) babaannem de öyle sanıyor:p)


yemenimin yeşili
ben yitirdim eşimi
yitiren kavuşmaz mı
sil gözümün yaşını


köprünün altı tiken
yaktın beni gül iken
allahta seni yaksın
3 günlük gelin iken.

6 yorum:

  1. ahaha son türkünün son satırı çok feci ama, nası bi bedduadır o abi :D babannenin fanıyız :D

    YanıtlaSil
  2. inanmicaksin belki ama, benim büyükannem
    (babaanemin annesi!) de torunuyla karsilikli göbek atar di:)
    gayet neseli bir insan di.senin babaaannen de öyle galiba.
    Allah nesenizi bozmasin.
    Sünter

    YanıtlaSil
  3. //bi dost,
    evet orası benımde dıkkatımı cektı :)

    //sünter teyze,
    karşılıklı göbek atmıyoruz ama ayak uyduruyor en azından :)

    kalk iki dön hele dedim. ben hiç oynamadım. hep türkü söyledim dedi :)

    bana da alkışla eşlik etti.

    babaannem gayet neşeli çünkü tüm dünyayla dalga geçiyor :)

    aminnnn

    YanıtlaSil
  4. babaanneni seviyorum, kendisini benim gibi bir HARIKA olarak gördügü icin! güclü kadin, kendinden emin, baskalarin lafiyla güzel olmayan - kendi fikirleriyle güzellesen ve bu yüzden HARIKA olan kadinlari severim.

    üstelik agirliginida koyuyor ya...ben oynamadim - hep türkü söyledim!
    dansöz müyüm lan ben?! ben söylicem, sen oyna torunnnn!

    YanıtlaSil
  5. Gunaydın Mesutcum
    Dun bana yazdıgın yorumda babaannen ve sen gozumun onune geldınız :) super ıkılı
    senın babaannen bence super babaanne

    Bı de yazım amacına ulastıgı ıcın cok sevındım:))Nesenız
    Nesemız daım olsun:))
    Sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  6. //ayçi,
    al birini vur diğerine :)
    babaannem senin yaşlarındayken, ona bütün herkes hayranmış şimdi ise sadece ben:)

    karşılaştır diye söyledim :)

    //öykü,
    tünaydın öykücüm,

    evet sayende baya koptuk:) bide alkışlarken oh dışında şükreden birini ilk defa gördüm sen hiç şükrolsun diye alkış tuttun mu öykü :)

    emin ol yazın amacına fazlasıyla ulaştı :)

    amin neşemiz daim olsun;)

    YanıtlaSil