10 Mayıs 2009 Pazar

evli evine koylu koyune

dönüyorum köyüm konyaya!

taştan pek bir farkım olmadığı için, ağır olduğum yere gidiyorum!

otobüs yolculuklarının tek iyi yanıda okuyamadığım dergilerimin hepsini o yolculuk esnasında bitiriyor olmam. bu beni mutlu ediyor ama bunun dışında 10 saaatlik yolun, beni mutlu eden hiçbir tarafı yok! sıkıldım artık. keşke metro düzergahını değiştirse 1-2 saat uzasa bile yolum razıyım düzergahını değiştirsin kaçyıldır aynı şeyleri gör gör nereye kadar :p

"şişko niyat" ı ma kavuşacak olmak da güzel tabi :) evin yerinde duruyor oldugundan şüphelerim var! :)

saat:23 de yani sen bunu okudugunda anda yolculuğa başlıyorum ben!
oldu ozaman, iyi mademse "bana iyi yolculuklar"

3 yorum:

  1. Hayırlı yolculuklar dıycem..

    belkı de vardın gıdecegın yere:)

    YanıtlaSil
  2. hos geldin evine, umarim yolculugun güzel gecmistir.

    YanıtlaSil
  3. //öykü,

    teşekkür ederim;)
    vardım sağ oldum salim oldum ve vardım, saol;)

    //blogcular blogcu görsün bea! sünteri :)

    çok teşekkür ederim sünter teyze. evet çok iyi geçti.
    her yolculugum bana çok şey öğretir. bu da öyle oldu.
    hayır hayır okudugum dergi yada kitaplarla alakalı değil.:)
    yolculuk işte bilirsin, ne öğretmendir aslında;)

    YanıtlaSil