26 Mayıs 2009 Salı

facebook - aman ne gerekli uygulamasi!

internetin gereksizliklerinde bir yer edinmek istemiş olmalı ki, facebooktan gereksiz bir uygulama atağı var!

ne güzel nee güzel!:)

neden böyle birşeye gerek duydu bilinmez ama vardır bi sebebi mutlaka!

facebook ana sayfanız açıkken şu işlemleri yapın ve uygulamayı görün! balon-sever bir bünyeniz varsa "aaa ne şeker!" diyebilirsiniz belki de...

yapılacak işlem:
facebook ana sayfanız açıkken;
sırasıyla klavyenizin
*yukarı ok tuşuna 2 defa,
*aşağı ok tuşuna 2 defa,
*sol ok tuşuna 1defa,
*sağ ok tuşuna 1 defa,
*sol ok tuşuna 1 defa,
*sağ ok tuşuna 1 defa,
*b harfine 1 defa,
*a harfine 1 defa,
*enter tuşuna 1 defa
*ve mouse unuzun sol tuşuna 1 defa basın...

hayırlı olsun. başınız göğe erdi! :)

sayfanın boş yerlerine mouse ile tıkladığınızda efektli balonlar gördünüz! mutlu oldunuz/olmadınız, benden haber vermesi :)

iyi ki varsın facebook!

10 yorum:

  1. yavrum canim,
    madem bu kadar elestiriyle yaklasiyorsun - o halde kapativer hesabini kuzum :)

    ha birde "birileri arkadas ariyor!" uygulamasina ne demeli?!

    bana kiro gibi yaklasana sunu diyesim var:

    "SEN GIT KENDINE FACEBOOK AAAACCC!"

    kaymagi bilirmisin sen mesutdemir?
    bilirsin.
    seversin - belkide :)
    ha iste - tam o durum yani :)

    üstelik bence suratkitabi adli bir site acmalisin bence!
    törkish versiyonu olsun.
    olmasin mi?
    I-I mi?!!
    iyi tamam olmasin.
    bence de sence ;)

    YanıtlaSil
  2. *
    olduuuu!!!
    telefon kapalı,laptop kapalı, facebook kapalı!!!
    bende kapatacam kendimi görecen sen!:)

    *
    o uygulamaya şunu demeli:
    aramayan birilerini rahatsız etmeyin de ne halt yiyorsanız yiyin!

    *
    kroları ve kro gibi yaklaşan mesutdemirleri yaklaştırma kendine:P

    *
    yok!, kaymağı bilirmisin mesutdemir,
    yok!, ben balım mesutdemir,
    yok!, bal-kaymak olalım mesutdemir,
    yok yok yok... :D

    ne bu manalı manalı konuşmalar öyle:P asılıyon mu kuzum sen bana!:)

    yani öyleyse bu şekilde anlamam!
    malum düz-mantık ve de düz bi adamım! net konuş:)

    [sen sataşmayı bıraktın ya, sanırım hayatımda boşluk olmuş ki ben sataşayım istedim]

    *
    açacam yakında bi site hemde "made in mesutdemir" olacak! az kaldı azzz. çok azzz :)

    not:çok üstüne geldiysem! kapris yapma kontenjanından kullanabilirsin. malum! sözümüz vardı, sevgilim olana kadar sana kapris yaptırtacaktık! :p

    tavsiye: sen benim gazıma gelme! sen böyle de çok güzelsin :D:D:D
    [ayçinin şerrinden korkan adam smileyi]

    YanıtlaSil
  3. yavrumesutdemir,
    -->tepesi atmis ve dislerinin arasindan konusan seysi!

    az önce uyandim ben. uykumu almis dinc bir sekilde sana bir güzel cevap vereyim istedim.
    facebookt´a cikan ucusan balonlarin heliumunu yutmus o heliumla anlasilan
    bir gaza gelmissin - ucuyorsun. havalar nasil kuzum? atmosferin disina cikma - patlarsin ha!


    beyaz show´u bilir misin sen?
    bilirsin muhtemelen. ha iste, helium yutanlar gibisin masallah.
    ortaligi bos bulmus ucuyorsun bakiyorum.

    hayrola? dikkat mi cekmek istiyorsun sen?
    ilgisiz mi kaldin?

    ben seninle simdi cok güzel ilgilenicem.

    hani diyorsun ya, düz bir adamim - simdi sana burdan düm-düz girisesim var,
    hatta karsimda olsan, güzel ellerimi, sööööyle güzelcecik belime koyar sana

    "NOLUYORUZ LAN?!" yok olmadi - daha bir kadinsi olmasi lazim:

    "BANA BAK SEN BANAAA!" derdim.

    ben sana bal, kaymak, sucuk, cacik, erzak isimleri sayinca, sana asildigimi saniyorsan,
    düz mantigina sasayim. bu ne bicim düz mantik?

    düz mantik olsan bana sunu sorardin: "AYCI BUZDOLABINA MI BENZIYORUM BEN!"
    senin mantigin pek bir dolambacli geldi bana.

    sen var ya, pek pek pekkkk sevgili mesutdemir, hatta ALLAHIN mesutdemiri (hep
    ben mi allahim olcam - biraz sen ol:P) - sen cok sey...seysin...ne diyecegimi unuttum!

    olsun...

    bak, ben sana son günlerde satasmiyorum diye, sana bir güven gelmis - bir güven gelmis!
    hayrola?
    noluyoruz?!

    sana, senin gibi birine, nasil biriysen artik :P hic yakistiramadim.

    oysa ben seni gözümde tanrisallastirmistim!
    ilk kez bir mesutdemiri bulutlarin arasinda öyle anadan dogma görünce,
    var bunda bir is demistim.
    ne yazik ki, yanilmisim. simdi eski videolarimi cikartip, bir "kücük ceylan" eseri izleyip,
    aglamak istiyorum.

    ben senin sevgilin olsam olsam - anca sen eros´san olurum.
    eh onda da tanrisal gücler var - hatta kendisini allahin tanrisi :P

    neyse uzatmak istemiyorum :P :P :P
    hanimlik bende kalsin :P :P :P

    fakat...bir genc kizin yorumlariyla böyle oynanilmaz!

    bir acikli, fakir ama gönlü zengin olan yorumun daha sonuna geldik...
    her nerede yasaniyor ve yasatiliyorsa!

    not: saclarini reha muhtar gibi lüle lüle yaptirsana :)
    ---> ortaligi yumsatma seysi!

    YanıtlaSil
  4. birazdan bi cevap daha vereceğim korkarım :P
    [post cevabıyla, geri dönen adam smileyi]

    YanıtlaSil
  5. korkarim fena halde kasiniyorsun sen...öhü öhü!

    YanıtlaSil
  6. tamam yaaa! sana da bi haller oldu son zamanlarda :)

    burnundan kıl aldırmıyorsun. noldu bizim rahime ayçi ye haaaa!

    oysa ne mutlu MESUTtuk biz! noldu sana kuzum :P

    YanıtlaSil
  7. mesut ve ayçi çok yaşayın eymiii

    YanıtlaSil