30 Mayıs 2009 Cumartesi

son sampiyon "besiktas"




Bu akşam 20:00 de eşzamanlı olarak oynanacak maçlarla, 2008-2009 Turkcell Süper Ligi'nin son şampiyonu belli olacak.

şuanki sıralama şöyle:

1- Beşiktaş 68puan
2-Sivasspor 66puan
3-Trabzonspor 65puan
4-Fenerbahçe 58puan
5-Galatasaray 58puan

Trabzonspor, Fenerbahçe ve Galatasarayın şampiyonluk iddası kalmamış durumda!
Bu akşam saat 20:00 de yapılacak maçlar ise şu şekilde:

Denizlispor-Beşiktaş
ve
Galatasaray-Sivasspor

Şampiyonluğu belirleyecek maçlardır bunlar.

BeşiktAŞK'ımızın maçı kazanması halinde şampiyonluğu gelmiş olacak. Ve sanırım o sırada ben sokakta bayrak sallıyor ve bağırıyor olacağım:)

5 yorum:

  1. yazıh la :P neyse hadi teprükler, olacağnız siz gayrı o kesin :) başarılarınızın devamını, ve fakat ve lakin cimbomun ardından gelmesini dileriz.

    YanıtlaSil
  2. aBtal´a malum olurmus! :P

    YanıtlaSil
  3. beşiktaşın şampiyonluğunu kutlarım mesutcum.
    yarın gene dertleriniz olacak belki ama bu gece kral sizsiniz gönlünüzce eğlenin :)
    konya da küme düşmüş, buna da ben içeyim bu gece.

    YanıtlaSil
  4. Sen Besiktasliydin degilmi? unutmusum biran:)
    Kutlarim, hani böyle deliler gibi olmasada sevindim gercekten.
    Umarim seneye sende beni kutlarsin:) Amin.

    YanıtlaSil
  5. //bi dost,

    şimdilik baya bi önünden gidiyoruz daha sonra arkasına da geçeriz dert etme sen :)

    //gio,

    teşekkür ederim canım benim;)

    bitmesin dertler umruma! kadar
    beşiktaşlıyız ölene kadar
    sende olmasan bu dünyada
    sevilecek ne var!
    diye tezahurat vardı sanırım:P
    biz hep kralız be gio! dert ettiğin şeye bak:P
    konyanın kume dusmesıne de sevındım dıyebılırım! ona bende içsem mi ki! keyiften:P

    //sünter teyzecim,
    :)dogrudur insanoğlu işte unutadabiliyor:P ama hatırlatırım ben böyle :P
    teşekkür ederim kutlamanız için. ummayalım diyeceğim ama diyemiyorum. içim el vermiyor:P
    teşekkürler ;)

    YanıtlaSil