24 Mayıs 2009 Pazar

susam sokagi

.nda,

susam yokmuş!


biliyon mu!?

4 yorum:

  1. var !
    koz helvacı gecıyrodu susam sokagından
    ben gordum
    ve ustunde
    susam tanecıklerı vardı mesut abısı

    YanıtlaSil
  2. bi minik kuş vardı yeter işte susamı napıcaz. ne gıcık şeydi o öyle, kocaman

    YanıtlaSil
  3. benim ananem evren sokakta oturuyor - orasida hic evrene ugramiyor, evren gecirmiyor!

    mesutdemir basbakan olsun, susam sokagina susam dagitsin ve cocuklarin hayali yikilmasin.

    hristiyanlara da ilimli davransin ve noel babanin var oldugunu ispatlasin! (yani o bildigimiz sisko olan, erotik diye degil kendisine yakistigi icin kirmizi giyen ve cocuklara damdan hediye dagitan var ya - iste o!)

    bunu istiyoruz!
    türkiye ye bir degil bir cok mesutdemir gelsin istiyoruz!

    YanıtlaSil
  4. //öykü,

    eskiden kalma bir alışkanlıgın kurbanı olmuş olabilirim!
    görmek yerine baktığım içindir:)

    //bi dost,
    olmaz, susam sokağında susam olmalı...

    minik kuş minik olmadığı için tarafımdan sevilmezdi! herkes adının hakkını versin!
    boşuna mı mesut um ben hakkını verecem diye neler çekıyorum:)

    //ayçi,

    ama televızyona da çıkmıyor! her sabah her sabah, anneannenin evren sokağı!

    mesutdemir başgören olacaktı:

    http://mesutdemir55.blogspot.com/2009/05/yeni-bakanlar.html

    noel baba noel baba dediğin nedir ki gülüm!
    ben senin için hacı nail dayı olmayı göze almışım :p
    not nail dayının sözü!:)
    ispat:

    http://mesutdemir55.blogspot.com/2008/12/hac-nail-dayi.html

    okuduktan sonra yorumlar kısmı da okunmalı:)
    özellikle de adsız yorumun, adlı cevabı:)

    "türkiye ye bir degil bir cok mesutdemir gelsin istiyoruz!"
    bak zaten karadenizde çok eşlilik moda! gaz verme istersen:p
    küçük mesutdemir ler için, gaza maza gelirim mazallah:)
    teşekkür ederim(nedenli değil! :) )

    YanıtlaSil