4 Mayıs 2009 Pazartesi

yeni bakanlar!

sanıyorsan ki yeni atanan bakanlardan bahsedeceğim! yanılıyorsun!

bakanla işim olmaz benim! (çok mu mahalle ağzı oldu! idare et :p)

benim işim görenle!


ve sen şimdi espri yaptığımı sanıyor olsan da! birgün başbakan olursam ilk yapacağım şey adımı "başgören" olarak değiştirmek olacaktır. hiç şüphen olmasın! ama korkma sakın!
başbakan olasım yok benim:) olsam fena olmaz ama yine de yok :)

"yeni görenler"-li günlerde buluşmaktır arzum,arzun,arzumuz...

bakanlar, "görmediği "sürece de emin ol! bi ... olmaz burada! (burada, orada değildir. sadece senin burandadır!)

not: hükümetçi veya anti hükümetçi bir yazı değildir! kimse, dinlemek için oturma eylemini yaptığı organını kullandığı tarzda bir algılama yapmasın emeğe yazık olur! :)

sen şimdi ne emeği dersin!
"düşünmenin", yeryüzünün en kutsal emeği olduğunu unutaraktan!
allah affetsin seni ne diyim :)
[tabi beni de;)]

10 yorum:

  1. ecmain canım cümlemizi cümlemizi :D

    hmm demek anti hükümetçisin, pekii..

    (maksat gıcıklık olsun işte)

    YanıtlaSil
  2. yaa allah aşkına değiştir şu temanı okuyamıyorum gözüm yaşarıyo :((

    YanıtlaSil
  3. //bi dost,

    maksat yerine ulaşmış sanırım :D

    //ucandepik,

    temamda nasıl bır sorun varki okuyamıyorsun anlayamadım!

    tarayıcından kaynaklı olabılır mı dıyecegım ama butun blogları okurken sorun yasamıyorsan bende yasıyorsan benım degısıklık yapmam gerekıyor demektır ozaman! konyaya donunce yaparım valla! sorunu goremıyorum ben!

    YanıtlaSil
  4. renginden bahsediyorum ya siyahtı ya... şimdi de yeşil olmuş...

    YanıtlaSil
  5. siyah temalarda yazı okumak zordur, o da onu kastetmiş ve sen de bu sebeple değiştirmişsin sanırım ama iğrenç olmuş afedersin.. bu ne biçim bi yeşil be?

    YanıtlaSil
  6. //ucandepik,

    bak bu ıgrenc yeşili sen dedin diye seçtim :)

    gecici olarak seçtim! aslında oyle denerken sıkıldım ve bu sımdılık kalsın dedım ama benım anlamadıgım sıyah renkken ben gayet kolay okuyorum. acaba blog benım oldugu ıcın bana torpıl mı gecıyordu anlamadım kı:)

    neyse en yakın zamanda bu soruna kalıcı bır cozum bulacagım ınsallah :)

    //bi dost,
    ben neden zorlanmıyorum acaba anlamadım ki:)
    ben miyop oldugum ıcın olabılır mı dersın :)
    herkes mıyop olsun ozaman :P

    agac yesili diyelim biz ona :D yok ıgrenc oldugu konusunda mutabıkız affedılesı bır durum yok yanı :D

    bu öylesine ve de değişecek olan bir yesil :)

    YanıtlaSil
  7. ben de hem miyopum ucundan bşrazcık ama o zaman daha fena oluyo lan. ıyy ama bu çok kötü bence hemen değişilmeli! bi de şöyle bi durum var, bu yeşilin üzerindeki kırmızı yazıları taramadan okumak gözlerime küfretmekten, anasını halletmekten daha kötü bi etki yapıyo. neyse sen bilirsin tabi. bi de bişey sorcaktım ama mümkün değil sanırım.

    YanıtlaSil
  8. lan:)

    mümkün değili sanıyormusun gerçekten!

    evlenme teklifi dısında birşeyse belki mumkundur :)

    YanıtlaSil