2 Haziran 2009 Salı

Misafir Diyalogu

biz de misafir var ahali. bir arkadaşım ve sevgilisi!

biraz önce duyduğum diyalog aynen şöyleydi:

-Büşra kim?
-Kuzenim (bu cevap tatmin etmiyor!)
-Hıııı! Ne biçim isim o öyle?
-Yooo! Ben çok severim o ismi.

Merak ettim Büşra nereden çıktı , bu kız niye sordu bunu diye! Bir baktım, ne göreyim!

Kız, sevgilisinin telefon rehberini kontrol ediyor. Hala varmış bunlardan! Ve bunlara "neyapıyorsun sen?" demeyenlerden de hala varmış.

Kolay gelsin. Yok yok!, kolaysa başıma gelmez!

13 yorum:

  1. hıc hos degıl
    ben asla hosgoremem

    YanıtlaSil
  2. Sinir oluyorum bu türlere.
    Geçen gün erkek kuzenimin msn şifresini almış sevgilisi. "Sen kimsin, sil sevgilimin msn sini " dedi bana ya.
    "Şimdi senin sevgilini arıyorum" dedim.
    "Neee.Sen de telefonu da mı var " derken ben kuzene telefon açıp ağır bir şekilde hesabını sordum ve silip engelledim.
    Çok sinirlendim ama.

    Ebru

    YanıtlaSil
  3. :)))) Gülsem mi ağlasam mı? Al brini vur ötekine:)

    YanıtlaSil
  4. Bunlar anormal bi kıskançlıktan başka bişey değil.insanız elbette kıskanıcaz ama sınırları belli olmalı.yoksa sonuc aynen böyle olur ve boğulmaya başlar insan.çekilmez yani.

    YanıtlaSil
  5. bunlar kıskançlığın anormal hali.insanız kıskanıcaz elbette ama sınırları bilmek gerek.yoksa bisüre sonra çekilmez olur boğulur insan..

    YanıtlaSil
  6. ayy en son görüştüğüm şahıs da bana, "telefonuna bakabilir miyim" demişti. bi git ya dedim :D ama geçmişte benim de yapmışlığım vardı bu aptallığı. çocukluk ne diyim.

    YanıtlaSil
  7. :D :D :D

    aman ne seker!
    soruna cözüm:

    her ismin arkasina sunu yazmali:

    1. metresim
    2. metresten sonra ki metresim
    3. arada bir aradigim sevgilim
    4. bos zamanlarimda gezdigim tozdugum
    5. bana jigolo duygusu veren kiz
    6. ...
    7. ....


    kontrolse - böyle olsun ;)

    YanıtlaSil
  8. kaçtır yorum yazıyorum inş.bu sefer sorun olmadan yayınlanır...bence o kitabı okuyun normal aşk türü bir kitap değil..
    sizin yazıdaki durumu daha öncedeleri malesef yaptık ama bizzat insanlar yaşamadan bazı şeyleri öğrenemiyorlar::(o şahıs da zamanı geldiğinde oda pişman olacakatır..

    YanıtlaSil
  9. //igg,
    evlenince bu neler yapar artık bi tahmin et :)

    //öykü,
    hoş görülesi birşeyi yok bunun zaten de bunu eskiden erkekler yapardı! hep derlerdi de inanmazdım "devir" gerçekten "değişmiş" :)

    //adsız ebru,
    iyi yapmışsın silmekle bende aynısını yapardım:)

    sinirlenme bunlar çok geç öğreniyorlar bazı şeyleri ozaman da şunu diyorlar:
    "bütün erkekler/kızlar aynı"
    ben salağım diyen yok :P

    //başak,
    gül gül! ben bütün dünya gülsün istiyorum da :)
    biz en iyisi ne birini alalım ne de ötekine vuralım. bunlar zaten kendilerine yapacakları en büyük kötülüğü yapıyorlar :) kendilerini kıymetsiz kılarak.
    not:al bırını vur otekıne nin nedemek oldugunu bılıyorum :P

    //karamel,
    evet anormal kıskanclık belki ama sadece o değil bence. kişinin kendisini değersiz kılmasıyla da alakalı oldugunu düşünüyorum ben bunun. kendine güvensiz kişi davranışı bu bence!:)

    //bi dost,
    bi git yaa:)
    bu aslında biraz da karşılıklı bir durum. güvensizlik verirsen karşıdaki boyle sapıtabılır. tabiii paranoyak değilse:)

    //ayçi,
    delisin sen ve en güzeli de bunun farkındasın :P

    senin sevgilin olup böyle saçma sapan davranışlarda bulup ağzımın payını almak istiyorum:p

    //paşa,
    elimdeki kitapları bitirdikten sonra ilk fırsatta okuyacağım. yani tatil dönüşünden sonra olur muhtemelen (temmuz gibi)

    eminim pişman olacağına. şuanda hiç güzel gitmeyen bir ilişkisi var. bittiğinde pişmanlık yaşar muhtemelen :) yakında biteceğinden eminim!!

    teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  10. O yaşına kadar Büşra ismini hiç duymamış biri için bence doğal hareketler bunlar. zira küçük çaplı bir araştırmaya göre Türkiye'de 24.582 kişinin ismi büşra.
    bunu yapan birileri hala var demek. o halde onlara seslenmek istiyorum müsadenizle bayım:D
    bi erkek ya da bir kadın, onu ne kadar ablukaya alırsanız alın bir bok yiyecekse mutlaka yer. siz de küçük düştüğünüzle kalırsınız.

    YanıtlaSil
  11. //gio,

    bak onun için bende şükrediyorum:) iyiki yokmuşsun :) ortalık karışabilirdi yoksa :)

    //kendisinden geriye bakmış olan,

    ismi duymuştur da sevgilisinin telefonunda görünce değişiyor sanırım herşey:) bilinenler ve duyulanlar biranda unutuluyor demekki!

    buyrun buyrun müsade sizin hanfendi!:=)

    "bi erkek ya da bir kadın, onu ne kadar ablukaya alırsanız alın bir bok yiyecekse mutlaka yer. siz de küçük düştüğünüzle kalırsınız."

    ne güzel söylemişsin. iyiki müsade etmişiz :P
    tamamıyla katılıyorum...

    YanıtlaSil