24 Temmuz 2009 Cuma

bu kadini seviyor muyum neyim :P

hangi kadın demeyin diye söylim aha bu kadını!

ne becerikli yaaa! :) eşiyle kafa kafaya vermişler! mimarcılık oynayalım demişler. sonrada bi "şaheser" meydana getirmişler! (sırf bugün duyabileceğin bir kelime sevin gayrı:P)

aferin kız sünter teyze diyesim var ama teyzeyle böyle konuşulmaz :) o yüzden diyemiyorum.

burdan da sizin evin mimarlarının gününü kutlamak istedim:) tembelim ya ondan!:p

haaa! bu dünyaya bana çemkirmek için geldiğini sanan ay-çiğ'iniz şimdi hani, beni niye kutlamadın der diye şu alttaki de onun olsun bari :P



de hadi allah "mesut" etsin yeni yaşında ;)

4 yorum:

  1. sevgili mesutdemir,

    "saheser" inan sirf bugün duyabilcegim bir kelimeyse sevineyim bari.

    sevin sevin sevin.
    sevindim iyi mi :)

    yapamiyorum, olmuyor - yani yerimde duramiyorum - cemkirmeden olmuyor.

    kayahanin bir sarkisi vardi, olur mu olur mu derdi - olmuyor! yani böyle icim, dilim sana saldirmamaya varmiyor.

    Bir egleniyorum, bir egleniyorum :D :D :D
    Üstelik, bu koca dünyadan senden baska cemkirecek insanim yok. Birak kendimi birsey sanayim daaaa (--> biri var - sen bilmezsin, cok kullanir bunu:))

    ...TIKANDIM...

    evet bu tikanmis halim - nolmus :P

    sapka.
    bunuda bir tek sen anlarsin.
    sana tesekkür ediyorum.

    happy´li senelere ;)

    YanıtlaSil
  2. hepiron mu :)

    canım benim sevdiklerinle güzel bir yaş seni bekliyor eminim! git al lan onu diyesim var ama canım dedikten sonra sanki denmemeli gibi görünüyor:)

    sen iyi bişiysin bil bunu ve hakkını ver kendinin;)

    bilmem hayatının nekadarında daha bana çemkirebilirsin ama unutma lan beni :)
    [canım demediğim için lan diyebildim:)]

    bi blog dj i vardı bana şarkı armağan etmişti de herşey ozaman başlamıştı de bigün:)

    gerçi beni unutmak ne mümkün:) güya senin doğum gününü kutluyorum!:) kendimi övmesem olmaz:P

    ;)
    forever happyyyy :p

    YanıtlaSil
  3. Aksam aksam hem duygulandirdin hem güldürdün beni:)
    Üstelik tikandim simdi ne yazacagimida sasirdim, "yazma sende zorlayanmi var" dersen (Ki demezsin teyzelere öyle denmez ayip)
    neyse ben, "bu teyze kadinda seni seviyor" diyecektim sadece:)

    YanıtlaSil
  4. demem demem ben ayıp şeyler yapmam :)

    siz de bana çok iyi bir arkadaş hediye ederek kah güldürdünüz kah duygulandırdınız:P herşey karşılıklı sanırım:)
    (ne resmi bi konuşma oldu buda!, odunluğuma verin. siz vermezseniz ayçi kesin verir :P )

    ayyy ne şanslıyım herkes beni seviyor diyesim var ama bu güzel cümlelerinizin içine etmemek için demiyorum!
    halla halla ben de hiçbişiyi diyemiyorum:P

    sağolun...

    YanıtlaSil