21 Temmuz 2009 Salı

cevdet bagca kirgin



Güncelleme veya Sünter Teyze düzenlemesi:) :

6 yorum:

  1. Sen iyice tembellestin:)
    Yada ben ahmaklastim, nedir bu?

    YanıtlaSil
  2. :):):)

    sünter teyzecim tamamıyle benimle alakalı. hani şu planlanmış post alışkanlığım varya onla alakalı:) çok önceden eklemişim ben bunu niyeyse :) hiç haberim bile yok!
    sanırım şarkının linkinde sorun var.

    düzeltip de yeniden koyayım:)

    haaa bu arada evet ben tembelleştim:)

    YanıtlaSil
  3. Sagolasin, ayrica sevindim,
    yok yok senin tembelligine degil de ahmak olmadigima sevindim:))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. :)

    onu cümle alem biliyor sünter teyzecim ;)

    cümle alem kim dersen! eşiniz cümle olsun ayçi de bi alem zaten al sana cümle alem:P

    [valla hiç ıykkk mıyykkk bu nebiçim espri falan demeyin sizin o kızınız olacak kızınızdan kaptım bu tarz esprileri; siz böyle esprilerin çok da yabancısı olmasanız gerek :P]

    YanıtlaSil
  5. cümle alem seni ayipliyor!

    HIH!

    YanıtlaSil
  6. bende cümle alemi seviyorum:)

    YanıtlaSil