18 Temmuz 2009 Cumartesi

dünün lafı

Dündü, bianda ağzımdan çıkıverdi. Balkonda yüzüne karşı oluverdi. Çok heyecanlıydı. Sürekli yapasım var:P

"3 tane baban olacağına 1 tane anan olsun yeter" :P

5 yorum:

  1. Di mi en azından kim olduğunu bilirsin ana garantidir yani de baba için bir şey diyemeyiz. Bu babaya denmez tabii de bizim peder anne hanıma hep der dna testi yaptırıcam bunlara hani küçükten eminim de diğerleri kesin benden diil diye.

    YanıtlaSil
  2. ahaha çok şey bi laf bu ama :Pp

    YanıtlaSil
  3. //şirvan,
    :)

    yok benim baba garanti de! :)

    galiba olayın öncesini ve sonrasını yazmadığım için farklı anlam çıkarttın :)

    //bi dost,

    hadi ordan! senin için fesat :P

    YanıtlaSil
  4. Yok ya geyik olsun diye yazmıştım. Yanlış anlam falan çıkarmadım yani sen gönlünü ferah tut:))

    YanıtlaSil