6 Ağustos 2009 Perşembe

Annem tadıma baktı!



Haydaaaa! Bu da ne şimdi diyebilirsin sevgili takipçim ama hemen yazasım geldi! Mutlu oldum lan :)

Sen şimdi bu konuda nereden çıktı. Hani söz vermiştin doğumunu anlatacaktın diyebilirsin ama söz anlatacam onu. Nolmuşşş! lohusalık dönemim uzun sürmüş olamaz mı!? :p

Bilgisayar başında birşeyler yaparken kapı çalınır!
- geeeeelllllll.
anaaaa çay mı getirdin annee!
- içersin diye düşündüm.
- oyyy içmem mi ben nezaman çaya hayır dedim ki!
- şekerini de at
- ..!
çok teşekkür ederim anneciğim.
- afiyet olsun oğlum bi de öpim gell
- mantıklı!
şapppppppp! (öpücük sesi)
- çok datlusun lannnnnn :)
-ihihiiiiii :)

Ulan varyaaaa mutluluk bu yaaa! Resmen bu!
Kadın çok tatlısın derken resmen tadıma baktı! Ciğerinde hissettim kendimi, annemin!

Yok yok romantik bir anımda falan değilim. Kadın sahneye çıktı "oynadı oyununu" ve gitti. Arkasından ayağa kalkıp alkışladığımı(okurum bilir!, deliyimdir ve alkışlamışımdır :p) görmese de alkışı en derininden haketti!

Bu sahne beni çok mutlu etti ve yazmam gereken başka bir post var iken hemen sizinle paylaşayım istedim.

NOT: Kaktüs bitkisi; pc ve benzer elektronik aletlerden çıkan radyasyonun etkisini azaltıyormuş. Demedi demeyin :)

6 yorum:

  1. annen lan´li man´li mi konusuyor senin mesutdemir?

    YanıtlaSil
  2. pardon ama annemin benden aşağı kalır yanı nedir sevgili pek sevgili ayçi bilmem ne! :P

    erkek adamın annesi lan lı man lı konusur bile dıyebılırım yanı !

    [hayır diye kısa cevap vermediği için hiç rahatsız olmamış adam smileyi]

    YanıtlaSil
  3. kaktüs öyleymiş evet, alıcam unutuyorum.

    benim annem de mutlu etti beni bugün. bugün annelerin merhamet günü olmalı. oo yee.

    YanıtlaSil
  4. :):):)

    bende bana özel sanıyordum :)

    bildiğin hayal kırıklıgı oldu bu benım ıcın :P

    YanıtlaSil
  5. Hiii hiiii ben de aynısını oğluşuma yapıyorummm. Kedi gibi gevşeyiveriyo hıııı yapıp sırıtıyo bayılıyorum tombik yanaklarına. Demekki böyle bişey başka bişey:)))

    YanıtlaSil
  6. Kaktüsün bi moka yaradığı yok öyle zavallı zavallı duruyor hatta güneş görmediğinden ölebilirde:))
    Sen kendini kadının ciğerinde hissettinde o kadıncağızın ciğeri ne hissetti acep?

    YanıtlaSil