1 Ağustos 2009 Cumartesi

HAMİLEYİM

Uzunca süredir hamileyim!

Aslında ben değil de bir organım hamile; ama olsun organ benim organım, ben de hamile sayılırım:)

Efendim bilirim okur kısmı merak eder derhal açıklayayım hamile olan organımı:

BEYNİM HAMİLE ..!

9 ay 10 günlük bir doğum olmayacak elbet! Bazı beyinler erken doğum yapar; bazı beyinlerse geç doğum. Benimkisi ise erken doğum yapacak:) doğuma çok az kaldı! bebeğimiz 2 aylık doğacak:)

Nekadar mı kaldı doğuma?

1 gün kadar!

Yarın beynim "anne!" olacak :) Dolayısıyla beyin benim olduğu için, yarın bende anne olacağım!

Sırf "anneler günü"nde kutlanmak için :) Kutlayın daaa noluuuurrrrrrr!


Şimdi gelelim işin magazinsel boyutuna :P
Siz şimdi hemen sorarsınız, merakta bırakmayayım sizi ;



soru:
kimden peydahladın?
cevap:
ayçi'nin beyninden! (babası o dur)

ne şanslı çocuk olacak çocuğum! babası
fotoğrafçı olduğu için bebeklik fotoğrafları beleşe gelecek:P

soru:
ne namussuz beynin var evlilik dışı anne mi olunur?,
cevap:
olunuyormuş! nollllmuşşşşşş! halla halla!!! :P


soru:
nasıl oldu?, niye oldu?
cevap:
sananeee! diyesim var ama ayıp denmez!:p

karanlıktı! birisi "şeker vercem gel" dedi! bi anda oluverdi! ne de güzel oldu pek de güzel oldu!
hattaaa "fena mı oldu!" ohhhhh ne güzel anne olacağım işte!
ayçi'nin beyni, beynimin namusunu kirletmiş olabilir! :P

soru:
doğumdan sonra evlenecek mi beynin, yoksa böyle aşifte aşifte dolanacak mı?,
cevap:
burdan ayçi'ye sesleniyorum; TEMİZLE NAMUSUNU! :)
BEYİN EVLİLİĞİ TEKLİFİ bekliyorum hıııhhhh!

soru:
beyninin çocuğunun adı-soyadı ne olacak?,
cevap:
ARKAM SAĞLAM :) (hele bi çocuk doğsun anlarsınız. Görünce anlaşılır bir çocuk olacak bu!)

soru:
çocuğun cinsiyeti ne olacak?
cevap:
bir adet nur topu gibi MArka !

soru:
bu çocuğun vatana millete bi hayrı dokunacak mı?
cevap:
kendisinden çok umutluyuz! mutlaka birilerine faydası dokunacak! sevin şimdiden siz çocuğumuzu. kendisi sevilesi "bişey" çünkü!!! azcık süpriz olsun ;)

soru:
çocuğun beşik kertmesi kim olacak? kimse yoksa bizim çocukla kerttirelim mi?"
cevap:
HAYIRRRRRR! o anası gibi şekere kanmayacak! edepli edepli büyüyecek. tabi BABA TERBİYESİ de alırsa! (Ayçi'ye duyurulur: Bir baba olarak üstüne düşeni yap! çocuğuna sahip çık. kurda kuşa yem etme!)

soru:
çocuğunuzun fotoğraflarını blog magazin dünyasına para karşılığımı satacaksınız?

cevap:
hayırrrrr! çocuğun kendisini satacağız! :)

soru:
bildiğimiz kadarıyla sen öğrencisin! öğrenciyken anne olmak zor olmayacak mı? ya bakamazsan çocuğa?
cevap:
çok biliyon sen! bal gibi de bakarım! gerekirse beynimin tek taşını da kendim alırım!!!

soru:
piç etmeyin çocuğu!?
cevap:
hiçte bile! anası belli babası belli! halla halla!
hattaaaaa babaannesi(dağ gibi blog annesi) bile belli :P

Sünter teyzeeee! babasından hayır yok bari sen sahip çık BEYİNDEN TORUNUN'a :P

[korkma korkma! bi çeyrek taksan yeter! anam ben ne tehlikeli bi anneyim böyle. hep çıkarr hep çıkarrrr nereye kadar! :) babaannesinden bi çeyrekkkkkk! hahahaha:))))]

soru:

çocuğun da blog yazarlığı yapacak mı?
cevap:
yok! o daha profesyonel olacak! esnaflık yapacak o! kendisinin sitesi bilem olacak:P

soru:
anne karnında bebeğe klasik müzik dinlettirmek iyi geliyormuş. sen klasik müzik dinlettin mi? yada başka bir müzik?
cevap:
yokkkk sadece
gavur rahime'yi dinlettim :P babasıyla bizim şarkımız bu şarkı!

soru:
nihat doğan Türkiye'nin en büyük aşiretinin mensubu olduğunu ve 250bin üyeli aşiretinin olduğunu söylüyor! senin çocuk hangi aşirete mensup olacak? yeterince kalabalıkmısınız?
cevap:
blog aşireti! şekerim blog aşiretiiiii! sandığından daha kalabalık ve etkili bir aşiret! ;)


soru:
deli misin?
cevap:
ha şunu bileydin! :)


başka da soru kabul etmiyorum şimdilik...
büyük gün yarın!!!
yarını bekleyin anacım! işinizin adı ne:)

offfff! tekmeledi yine :P sanırım biraz yürüsem iyi olacak! hadi görüşürüz...

acaba bebişim bu tekmeyle; amcalarına,halalarına, dayılarına, teyzelerine ve de babaannesine selam mı söylemek istiyor ki?

evet evet size selamı var çocuğumun! :)


günün atasözü:
beynini dövmeyen, dizini döver!

günün ikinci atasözü:
beynini serbest bırakırsan, ya ayçi'ye kaçar yada ayçi'ye :)

notsuz asla olmazdı notu:
annelik heyecanıma verin! ilk defa anne olacam da! :P

13 yorum:

  1. enteresanlıklarla dolu bir yazı olmuş...hayrlısı bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Allah belanı vermesin bee manyak :D koptum okurken ahaha :D

    "ayçi'nin beyni, beynimin namusunu kirletmiş olabilir! :P"

    bu ne mesut bu neee :)))

    YanıtlaSil
  3. //içimden geldiği gibi;
    saol inşallah hayırlı olur ;)

    //bi dost;
    amin seninde:=)

    ben ne yaptıgımın farkındamıyım yaaa! :P

    YanıtlaSil
  4. sevgili mesutdemir,

    zannedersem kürtaj icin gec kaldik - ki kaldi ki ben kürtaja karsiyim!
    merak etme - malima sahip cikarim :P

    medya ya bir tek sunu demek istiyorum, cekmeyin bizi cünkü biz sadece arkadas degiliz!

    bu yüzden cekmeyin - müsait bir zamanda, psikologuma ve gereken insanlara danistiktan sonra bir medya aciklamasi yapacagim elbette.

    üstelik karanlik degildi ve o ikram ettigim sekerde degildi taaamm mi
    :D :D :D :D


    üstelik uyusunda büyüsün masallah ;)

    YanıtlaSil
  5. Eh Allah anali babali büyütsün o zaman:)
    Ama Önce cocuk bir dünyaya gelsin, bakalim gercekten benim kizimin beyninden mi?
    Olmazsa DNA testi yaptirirsin, eger kanitlanirsa torunum oldugu, O zaman ceyrek neymis, CUMHURIYET altini takarim ben torunuma:)

    YanıtlaSil
  6. sünter teyzenin yorumuna da koptum, ay ölecem ben... :))) gerçekten benim kızımın beyninden mi demiş ahaha :D

    YanıtlaSil
  7. yayıyorum her yere :D Fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok yaşayın siz ve beyinleriniz.. Allah analı babalı, babanneli büyütsün :p
    Benim de Arkam Sağlam !!!!

    YanıtlaSil
  9. vay anasını bak sen neler olmuş burda,Allah analı babalı büyütsün demek anne oldun ha...bunuda mı okuyacaktım,bende takarım bi çeyrek doğuncada haberimiz olsun,hadi kalın selametle

    YanıtlaSil
  10. //ayçi,
    çocuğumun babası :P

    sen ne diyorsan doğrudur! zira
    "ben bilmem onu benim beyim bilir" :P

    //sünter teyze,
    bak bakalım sünter teyze çocuk kime benziyor:)
    ayçi'ye benzetiyorum ben ama :P

    bence dna testine gerek yok, besbelli ayçiden:)

    YanıtlaSil
  11. //bi dost,
    kadıncağızımız, teyzecağızımız emin olmak istiyor haklı tabiiii :)

    her bu çocuk senden diyene inanırsan bu devirde insanın bi ordu çocuğu olur :P

    //ces,
    teşekkürler seninde emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  12. //nazo,
    aaaaaamiiiiinnnnnn :)

    teşekkür ederiz;)

    evet sizinde arkanız sağlam:)

    YanıtlaSil
  13. //nevruz,
    valla vay anasını bence de :)

    ammmminnnnnnnn

    bu sefer nerdesin sen diye çemkirmeyecem sana zira bende pek doğru dürüst yazamıyorum bu aralar;)

    doğdu doğmasına ama doğumdan sonra toparlamak zor oluyor sanırım:)

    yakında haber postunu yayınlarım ;)

    YanıtlaSil