23 Ağustos 2009 Pazar

yine yeniden azicik da korkudan MİM!

Ben mim yazamıyorum! Gerçi bu ara hiçbirşey yazamıyorum ama baskı altında! olduğumdan Sünter Teyzemin mim-ini cevaplıyorum!

1.Niçin blog yazarsınız?
Bu ara aşırı derecede yoğun olduğum için pek yazamasamda genellikle eğlenmek için! Hadi doğruyu söylim yapacak daha iyi birşeyim olmadığı için :P
2.Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Cevap 1. cevapta gizli! Okadar da zaman yönetimi eğitimi aldık ama bu ara vakit sıkıntım var!

3.Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
İmkanım var ve gerçekleştirmeye çalışıyorum;) Gerçekleşince ne olduğunu hep beraber görürüz!

4.Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz 3 şey?
İyiki hatalar yapmışım
İyiki tek perdelik hayat oyunumun tek oyuncusu ve başrol oyuncusu olmuşum
İyiki en fazla vakit ayırdığım şey "düşünmek"miş...

5.Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Tabiki yemek yemek. Bi de şeyyy sanırım benim kalbim midemde! Yani yolu yok direk yeri orası! (şişko değilim :p)

6.En sevdiğiniz 3 yemek?
Taze fasulye
Zeytinyağlı yaprak sarması
ve diğerleri :)

7.Giyim konusunda abartığınız eşya?
Yok öyle bişiy. Zaten senede 1 defa alışveriş yapıyorum. Abartsam abartsam giyinmemeyi abartmışdır:) Son aldığım şeyi veya en çok sevdiğim kıyafetimi sık giymeyi abartıyor olabilirim ama hiç rahatsız da olmam bundan.

8.Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz. Çocuklarınız yoksa anne ve babanız size nasıl hitap eder?
Çocuklarıma "çocuklarım" diye hitap ederdim olsalardı. Annem ve babam bana hitap etmiyo:P şşşşttttttt diyorlar bu sayılır mı :)

9.Sizi anlatan bir resim?


..!
:)
Zor oldu ama sonunda oldu Sünter Teyze:) Mimi üstüne alan herkes yapabilir;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder