12 Eylül 2009 Cumartesi

Davetli okuyucu sendromu

Bu blog yalnızca davetli okuyuculara açık



Yoğunluğum nedeniyle blog dünyasından uzak kaldığım bu aralarda fırsat buldukça blog okumaya yelteniyorum fakat okuduğum birçok blog yazarı blogunu kapatmış genel okuyuculara...

Birden fazla olunca "ulann bunlar benden mi saklıyor yazdıklarını acaba" diye düşünmedim değil ama herhalde öyle değildir! :)

Kimler neden kapatıyor bilmiyorum ama rahatsız oldukları mutlaka birşeyler vardır herhalde deyip, davetsiz okuyucu sendromumla bir kahve içmeye gidiyorum.

Düşünülen düşünce: Son günlerdeki popüler açılıma "kapanma" yaparak tepki vermiyorlardır herhalde dimi!?!?!?

9 yorum:

  1. bana en tuhaf gelen seçimlerden biri mesela o..

    YanıtlaSil
  2. tuhaf ama napalım işte saygı duyuyoz mecburen :)

    YanıtlaSil
  3. haberli yapsalar bunu daha hoş olurdu bence.

    YanıtlaSil
  4. evet o bloglarda ne yazıyor diye çılgınca bir merak içindeyim!
    Davet ettircem kendimi! Gerekirse zorla. Nasıl yapcam bilmiyorum şimdi ama üşenmeden oturup düşünücem bu konuyuda. asdfdaghagfd

    YanıtlaSil
  5. acma kapatma daha sonra davetli daha sonra iste yine yeniden birlikteyiz ve ben artik kisisel yazmicam cart curt yazcam ve daha sonrasinda yorumlara kapattim ay yok tekrar actim ve tamam tamam kapattim yok yine aciyorum veya öyle yorum yazmayin böyle yorum yazmayin uzun söz oldu ama sen anladin!

    YanıtlaSil
  6. Bı ara ben bıle dusunmedım degıl
    kendını bılmez
    kotu yureklı yorumlardan yoruldgum donemlerımde..

    YanıtlaSil
  7. ayciyi alnından öper bu dost. bay geldi yanee:P

    YanıtlaSil
  8. hmm yani şey, mesela belki öle bi an geliyodur ki bilogu filan silmek herşeyi yakıp atmak istiyorsundur, sonra kıyamıyorsundur, çocuğun gibi olmuştur, e bari kapatıyım ama arada da yazıyım gibi sapkın düşüncelere sapıyosundur :]
    bi arkadaşımdan biliyorum hikayesi ;)

    YanıtlaSil
  9. Hiç anlamam bu sendromu, 3-5 kişiyeyse yazdıkların otur mail yaz, blog yazmanın mantığına ters bence...ayrıca olaya bi gizem katmanın alemi ne!

    YanıtlaSil