9 Eylül 2009 Çarşamba

Meshur oldum!

Sonunda bunu da yaptı! Bu bizim blog köyünün delisi ayçi beni meşhur etti :P
Hemde tadıma da bakmadı! Allah razı olsun :)

Kızımız fotoğrafçı yani bildiğin şipşak-çının modernize edilmiş hali. Hikaye fotoğrafçısı-mıy-mış, özel çekim fotoğrafçısı-mıy-mış neymiş , işte öyle bişiymiş kızımız.

Şimdi bunun bi çekmecesi var, içi dolu ki; hanfedi buna Fotoğraf Çekmecesi diyor. İşi gücü Çekemece-ymiş. Neyse efendim kızımız bendeki olmayan potansiyeli görüp beni meşhur etmek istedi, çok ısrar etti(kuyruklu yalan diye buna diyorlar!) bende meşhur olasım geldiği için yaptırdım ve pişman da değilim :)

Yani çekmeceden ben çıktım!

işte kanıtı:
Ay-Çi'nin makinasından benim yansımam


Kendime Not: Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım! Mim yazmalıyım!...

12 yorum:

  1. çok güzel bir çekim olmuş.
    O kadar da küçük değilmişsin be Mesut... :)

    YanıtlaSil
  2. Gönderen mesut demir zaman: 09:09

    tarih? o da dokuz dokuz dokuz. bilerek mi yaptın bunu?

    eline sağlık ayçinin.

    YanıtlaSil
  3. Tüh bende sana santaj yapmayi düsünüyordum :O

    nolcak ya simdi - kime santaj yapcam ben!!!

    bak mesutdemir sen yine zeytinyag yemis gibisin!
    olsun hafif hafif gibisin :)

    yani...tamam simdi sana satasmak istemiyorum,
    nede olsa sana eglenceli bir fotograf cekimi borcluyum.

    söyle diyelim...

    yine bekleriz efendim :)

    ha bu arada dügün sezonu kapandi, ramazandan dolayi, ramazadan sonra bi evleniversende - dügününü ceksem be mesut :)

    durumlari biliyorsun, kriz filan vurmasin bizide :P

    YanıtlaSil
  4. Böyle güzel fotoğrafları çekebilmeyi çook isterdim:) Fotoğraf güzel çekenin eline sağlık:)
    Konu Mankenimize de maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Mesut kızın hakkını yeme harika çekmiş...
    Birde atıp tutuyorsun...

    YanıtlaSil
  6. ]]içimden geldiği gibi;

    teşekkür ederim hem güzel hemde eğlenceli oldu:)
    fotoğraf çektirmekten pek hoşlanmayan ben okadar rahat bi çekim beklemiyordum açıkcası.

    laf aramızda kızımıza teşekkür ediyorum :P

    ben küçüğüm mü demiştim hatırlayamadım ama herkes konusurken kardes dıye konustugu ıcın bozmadım kımseyı :)

    en büyük benim aslında blog camiasında :P

    YanıtlaSil
  7. ]]bi dost;

    heee eline sağlık onun ben de iş yok zaten :)

    YanıtlaSil
  8. ]]ayçi;
    şantaj yap bana ayçi :)

    yine bekliyorsan yakında yine kendimi çektirebilirim çünkü bu çektiğin konsepten çok uzağım artık :)

    uzun saçlar gitti artık kısacık saçlar var ve sakal yok :)

    neeee! biri sakalsız asla mı dedi :P

    evlenecem ayçi sırf sana kriz vurmasın diye 4 tane alacam! karadeniz de absurd karşılanmıyor zaten :P

    YanıtlaSil
  9. ]]seddosh;

    valla böyle bir çekim yapmak istiyorsan ayçi ye direk başvur kendisi bana bile öğretti ilk deneyimim olmasına rağmen çekimimi bile begenmıs.

    makınasını elınden alıp hıc vermedıgımı de ıtıraf edebilirim :)

    maşşallah için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  10. ]]Elif..den;

    valla herkes bana yükleniyo haaaa!

    evet harika çekmiş! benim hiç katkım yok zaten! bi sitem edesim var bi sitem edesim var acaba sana mı patlasam ki :)

    teşekkür ederim eminim mankene de iyi bişiyler demek istemişsindir de şımarmim diye dememişsindir :)

    YanıtlaSil
  11. bi de TEŞEKKÜRLER AY-Çİ ;)

    YanıtlaSil
  12. mesut yaa...
    ama neden benim nişanlım ayci değil, yada fotoğrafçı değil.. yada yok yok nie ayci değil..
    dedirtiyorsun insana..
    bak şimdi sinir oldum sana..enişşşşteeeee :)

    YanıtlaSil