14 Kasım 2009 Cumartesi

Reset

attım..!






foto buradan

5 yorum:

  1. sevgili mesutdemir,

    gecen gün hatta yok daha bugün söyle bir sey gelisti: "off ya ne güzel yaziyordu - okuyorduk bizde - egleniyorduk - yazmiyor artik - offf!"

    zannedersem seni kastettik. kendini eksik etme :)

    üstelik biliyorsun cemkirme hakkimi aldin elimden. reset attin - nereye attin - cöpe mi?
    geridönüsüme atmissindir umarim - öyle seyleri destekliyoruz biz cünkü. seni bilmem :P

    yoksa dur, soda siselerini icip icip, diger cöpe yanlislikla attiklari icin kizan adam sen miydin :)

    sevgili mesutdemir,
    biri bana gelsin bence - oda sen ol :)

    ve az önce su aklima geldi:

    "bak karsisida rusya!"
    "aa gözüküyor mu??"
    "hayir tabii ki de!"

    :D

    sende beni :) biliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sen neden cok uzun surelı ortadan kayboluyrosun:)
    nerelerdesın

    YanıtlaSil
  3. Ben uğramıyorum diye sende mi uğramaz oldun Bloğuna mesutcuğum,nasıl Bir ukalaysam artık,kedimle Bağdaştırdım:D
    Bak Ben geldim,sende dön:p

    YanıtlaSil
  4. selam DAMAT
    tebrik ediyorum seni ve aycimi
    mutlu ol mutlu et
    olsun parolanız
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Tık Tık!! Mesut kardeşim nerelerdesiniz??

    YanıtlaSil