22 Aralık 2009 Salı

Cok mu Garip?

Anam bağıra bağıra da söylemiyorum ama laf açıldığında diyorum ki "BEN EVLENDİĞİMDE EVİMİZDE TELEVİZYON OLMAYACAK!" ve hatta sevgilim olmadığı zamanlarda bunu söylediğimde aynen şu tepkiyi alıyordum:
- Dünyada bulamazsın bunu kabul edecek kız, deniliyordu.

Bende diyordum ki, ozaman evlenmem :) Haaaa! bunu söylerken de, gram ciddiyetsiz değildim! Bunu kabul etmeyen birisiyle evlenmem anacım, zoruma nolmuş! Neyse ki şükürler olsun bu konuda şanslıyım, nişanlım zaten 30 dakikadan fazla tv. izleyemiyor pardon o tv ye bakıyordu :)
Şimdi ise (yani ben artık nişanlıyım ya!) şu tepkileri alıyorum:
- Niye cemaatçi misin? :)

Evet cemaatçiyim, "anti tv cemaati" :)
Bazı cemaatçiler tv almıyorlarmış:) Derhal tabışmalıyım onlarla:)

yada

- Eeee! Biz misafirliğe geldiğimizde ne yapacağız :)

Allah Allah! sanki benim evime tv izlemek için gelecekler:)

Bunu duyan herkes bana uzaylıymışım gibi bakıyor ama işin enteresan tarafı ise en az onların beni anlayamadığı derecede bende onları anlayamıyorum:)

yani karşılıklı "GARİPSİYOR-LAŞIYORUZ" :) nedemek ise bu :p

TV düşmanlığım tüm hızıyla devam ediyor.

ÇOK MU GARİP?

17 yorum:

  1. dialog:

    TV istemiyoruz!
    yok bir tane olur en azindan!
    hö?!?

    isin garibi aslinda burda, bir tane en azindan olsun! normal sartlar altinda zaten bir evde bir tv olur. ASLINDA - ama bir cok kisinin evinde mutfakta, tv odasinda ve misafir odasinda (ayrica bu konuyada deginmelisin misafir tabak canagi, misafir odasi, misafir tuvaleti, misafir evi) tv var. sanki harbiden bir tane iletisim kopuklugu saglayan tv yetmiyormus gibi.

    isin garibi burda!

    YanıtlaSil
  2. Anaa ben bunu hic düsünmemistim. Neden TV istemiyorsun sen? yoksa gercekten cemaatci misin?:))
    Zaten sakalin da var:))
    Yoksa bizim komsularin süpheleri hakli yönde mi?:))
    Dur ben bi arastirayim seni. Ne menem biseysin sen böyle:))

    Nisanlin olacak kiz da bi garip zaten:))

    Gerci bu kararin bana gayet de uyar:))
    Bi de istemediginiz baska seyler varsa bileyim:))

    Öpüyorum seni oglum:))

    YanıtlaSil
  3. bence çok mantıklı. cemaatle de alakası yok:D

    YanıtlaSil
  4. anne,

    anam bizim hiçbişeyimiz normal değil ki :)
    biz tv istemeyiz, kız annesi kızı verdikten sonra damadı arastırır :) du bakalım daha neler gelecek basımıza :)

    el frenini cekmeyi unutup denize uçuracagımız bir ferrari istemiyoruz, yatlar ve katlarda istemiyoruz. yakında macbook kampanyası başlatabiliriz haberiniz olsun :D


    bi dost,
    hele sukur mantıklı gören birisi çıktı :)

    ayci,

    aaa ayçi gelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah mesuD etsin :) 16 aydır evliyim :) eşim ve ben de tv ye karşı oldugumuz için evimize televizyon almadık aldığımız tepkiler sırasıyla şöyle

    1.e tabi borç harc biz size hediye ealırız nolcak
    2.akşamları napicaksınız (!!!)
    3.biz size gedliğimizde napicaz
    4.neden tarikatçımısınız ?
    5.boşverin nasıl olsa 2 ay sonra sıkılıp lcaklar tv
    vs vs
    neredeyse aynı tepkiler ve bu 16 ay sürecinde
    arttı ama azalmadı bu söylenmeler biz eşimle gayeet mutlu mesutuz eksikliğini bile hissetmıyoruz dizi izlemek mi istiyoruz merak mı ettık bişeyi internetten açıp izliyoruz film izliyoruz ve film arşivimiz de bayaaa geniş hem o okuyor dışarıdan hem ben olmadı ders çalışıyoruz web tasarım yapıyoruz vs ayrıca bol bol sohbet edip yüzyüze bakmaya fırsatımız da oluyo misafirlerimiz geldiğinde ise muhabbet öyle uzuyor ki evimizde tv olmadıgı halde :) (!) sohbeti bırakıp gidemeyen misafirimiz çok en erken gece 12-01 gibi ayrılıyorlar evimizden.....herşey çok güzel tv siz hayat süper he bide ben geniş aileyi izliyoom yuuutpdan :D

    YanıtlaSil
  6. Ayşe,

    teşekkür ederim hayırlı olur inşallah.

    işte ben de bunun için istemiyorum tv :)

    ne manyakça ya! insanlar birbirine oturmaya gidiyor ve toplu halde tv izliyorlar :) sanki kendi evlerinde yok tv :)

    mutlulugunuz daim olur inşallah diyecem ama tv olmadığına göre kesin olur :D

    YanıtlaSil
  7. Amin inşallah teşekkürler :)

    bu arada 55 yazıyo linkinizde samsunlumusunuz ?

    hemşeriyiz yani :) bafralıyım ben de.

    YanıtlaSil
  8. evet %100 samsunluyum :)

    ve samsunda yaşıyorum. sanırım siz samsunda yaşamıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  9. ehehe, bizde esimle yaklasik bir senedir evliyiz, tvmiz yok.

    sen/siz gibi karsiyiz. ve cokda memnunuz halimizden.

    esimin de sakali var sünter teyze, ama essahtada sofi degil (:
    ama gelde anlat bunu herseyi bizden daha iyi bilen insanlara..

    yok mu bu arada birde bize aciyan insanlar..

    bizde onlara acimakla yetiniyoruz.. bas edemedik hala.. 1 sene gecmesine ragmen, yinede kavrayamadilar..

    YanıtlaSil
  10. :)

    anaaa sanırım tahminimden fazla var tv izlemeyen insan :)

    face de grup mu kursam napsam :P

    tebrik ederim diyecem ama normal olan sizinki diğerlerine teessüf etsem daha doğru olur herhalde :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir müzik seti alırsın sen de:)
    çok haklısın tv konusnda ama bağımlılar için çok geç:)))

    ayrıca söyledğinin arkasındasın .
    nişanlında seni anladığı için evlemeye karar verdmişsiniz zaten ne güzel hep böyle sürdürün:))

    YanıtlaSil
  12. Çok isabetli bir karar... ;)

    YanıtlaSil
  13. gecen dogum günün kutlu olsun mesut. gözüm artik üstünde mesut :P cok mutlu olun siz mesut.

    benim evimde tv var ama pek görüsmüyoruz kendisiyle. 4-5 sene önce bozuldu aramiz. sadece dvd izlemek icin kullaniyorum kendisini.
    ayci harbiden tv izleyemiyor. :) burdayken bir film izlemeye calismistik. neydi ya o ayci.
    :)

    YanıtlaSil
  14. aaa evet süper bir noktaya deginmissin mesutdemir, bunlar televizyon bakarlar, film bakarlar :) bizimkiler bir de mesela kutu kola icmezler, teneke kola icerler, teneke bira icerler :) sen simdi teneke kutu iCiYORDURSUN derler :)
    benim kocam birde CESOKLAVAKYA der :))
    televizyon ise arada film kiralayip film bakmak icin iyidir, nedenmis o? sinemaya git dersen, hayir sinema da bazen hic iyi olmayabilir!

    ah mesutdemir ah, senle bu konuda ayri dertlesecem :)

    YanıtlaSil
  15. a-a türkiyeciler almancilara karsi - iyi öyle olsun o zaman!

    birincisi apoyu ben cok iyi anliyorum ama siz anlamazsiniz! türkceniz bi tuhaf cünkü!
    ayrica kutu mu ki o? hayir bildigin teneke - biraz mantikli olun lütfen.

    allaaammmmmm yaa! :D :D

    .o.zlem b.o.cek buna sende dahilsin!

    :)

    YanıtlaSil
  16. TV olsun digiturk uydu anteni kablolu tv D smart
    olmasa DVD olsa fillm izlemek icin

    YanıtlaSil
  17. lüzumsuz bir ayrıntı zaten tv...ayrıca eve her gelen tv ye bakıyo iki sohbet edilmiyo..teknoloji geliştikçe insanlığmızı unutuyoruz:)anam misafirliğe giidyoruz ev sahibesi kalkıp bi çay katmıyoo niye??çünkü mal gibi tv izliyo.çok doğru bi karar vermişsin.tv girmeyen eve sohbet girermiş:)))

    YanıtlaSil