15 Temmuz 2010 Perşembe

Kadinlar Ne Ister?

"Kadınlar ne ister?" sorusunun cevabı şimdiye kadar en çok merak edilenler arasında hep top 10 da, "kız nasıl tavlanır?" gibi sorularla birlikte listede yer almıştır :)


Ben buldum sorunun cevabını :p 


Kadınlar ne mi ister? :
Kadınlar hep isteyebilmeyi ister! Zira genelde istekleri bitmez veya bugün istediğinin tam tersini yarın isteyebilir:)


O yüzden bence her kadın sürekli isteyebilme hakkının dışında bir şey istemez. Bu fazlasıyla kendisine yetecektir ve zaten daha ötesi de henüz yoktur :)


Not sorusu: Dönmüş mü oldum ben şimdi bu postla!?
Not cevabı: Bilmem! gelin ata binmiş "istiyorum" demiş :)


buraya tıklayarak konuya farklı bir yaklaşımı da görebilirsiniz! özellikle yorumları okuyun derim :)


İstemeye devam anacım:)

2 yorum:

  1. "hos geldiiin" demek istiyorum:)
    Mesut Demir yine yazsin istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. bguün bi arkadaşım esine sen şehir dışındayken ben annemlerde kalayım mı demiş
    eşide tabii ki kalabilirsin dmeiş ve arkadaşım aynen şöyle dedi beni sevmiyo bunu anladım eve geldiğinde beni ve bebeğimizi görmek istemiyo onun için annemlerde kalmama izin verdi diyo
    yaa...yani hani kavga gürültü bişey olsa belki haklı diceksin ama hersey yolundayken düşünüyo bunu kadın..ama şimdi erkek de şöyle düşünüyo ufacık bir bebek ve eşim ben yokken ya korkarlarsa evde ya başlarına bişey gelirse ya birisine ihtiyac duyarlarsa en iyisi yanlarında biri olması diye düşünebilir.ama kadın eşi izin vermese zaten annemi sevmıyo diye düşünür izin verse beni görmek istemıyo diye düşünür :) kadın aslnda eşinin şunu demesini ister keşke eve geldiğimde seni görebilsem burayı yuva yapan sensin ama yalnız kalmanızı da istemıyorum annemlerde kalman bana uyar sende istersen tabii dese dünyalar kadının olur yani sadece istediğinii vermekle olmuyo onu demeye çalışıyorumm :) :) :)

    YanıtlaSil