18 Temmuz 2010 Pazar

kinder rezaleti

Kasıt arıyorum anacım!
bu ne böyle yahu!
bir ürün, bir bakkala, 1 aydır nasıl gelmez allah aşkına! büyük marketlere de yapsanız ya bunu! valla yakında www.BakkalimiHarcatmam.com diye web site kurar face de paylaşıp binlerce kişiye ilan edersem, kinder bana gücenmesin. 
benim, evimin altındaki bakkalımdan kinder-süt dilimi alıp yeme hakkımı kinderin kendisi bile elimden alamaz kardeşim! bak bir aydır yiyemedim süt dilimimi nasıl asabi oldum, nasıllll! 
benim gibi sakin blogcuyu bile öfkelendirdin kinderrrrrrrr!
"çarşı" grubuna sizin için beste yaptırırım görürsünüz :)

yeter artık kinderrr! yoksa en kısa zamanda seni bir başka markayla aldatacağım haberin olsun!

1 yorum:

  1. bende günlerdir patos rolls peşindeyim
    madem hiç bi yerde yok reklamı çıkmasın kardeşim!

    YanıtlaSil