8 Nisan 2009 Çarşamba

baba beni okuldan al!

:O
baban mı var derdin var şekerim:)
babam ve çetesi facebook a üye olmuşlar:O
hatta :
:O:O:O:O:O
birde bana arkadaşlık daveti yollamış! :O ,
üzgünüm baba, kabul edemem! zira biz seninle hiç arkadaş olmadık ki :)

madem netle bukadar haşır neşirsin, birgün buraya da uğrarsın diye buradan sana mesaj vermek istedim baba! :

baba beni okuldan alllllllllll !!!

ya da en azından bana izin ver ben bırakayım!

okulu bıraksan ne iş yapacaksın dediğini duyar gibiyim, cevap veriyorum:
ne iş olsa yaparım! :)

valla bak sandığın gibi mühendis falan yapmıyorlar, sadece diplomasını veriyorlar!


not: olurda burayı okursan, sakın korkma baba! şaka yaptım sayalım(sadece sayalım) ama ciddiye alıp da izin verirsen bunu değerlendirebilirim :)

5 yorum:

  1. demek baban senı facebook ına eklemıs:))
    super bence hemen ekle:) bu arada


    babası burayı okuyorsanız
    mesut cok yaramaz hıc derslerıne de calısmıyor ( imza ıspıyoncu öykü :P )

    YanıtlaSil
  2. ahahhaha cok güldüm yaaa:D:D:D

    babamin face e girip bana davet yolladigini hayal bile edemiyorum:D:D:D

    YanıtlaSil
  3. ben babasi face´e üye oldu diye, sevgilisiyle cekildigi bütün fotograflari silen sonra hesabini kapatan kizlar taniyorum!

    mesutun babasi, seninle bir görüsmek istiyorum, oglun hakkinda sikayetciyim!
    üstelik var ya mesutun babasi, bu mesutu hic mi dövmedin sen kücükkenEEEE (bunuda giciklik olsun diye yazdim - malum sana gicigim :P)

    YanıtlaSil
  4. //öykü,
    öykün mü var derdin var :)
    öykücüm saol:)cenazeme de bi karanfil yollarsın artık :)

    //pilli,
    valla benimki gibi bir baba olunca herşeyi hayal edebilir hale geliyorsun :)

    //bi dost,
    sende haklısın şekerim, herkes haklı zira orhan gencebay da samsunlu :P

    //ayçii,
    o kızlar doğru yapmışlar :)

    neymiş senin şikayetin:)

    sen mektup yaz baba demir e diye bana yolla sonracıgıma ben onu okumadan babama verırım.

    ayrıca babam benı dovdu mu dovduuu :D de bu onemlı mı kı sonuçta kızını dovmeyen dızını dovmuyor mu :p

    YanıtlaSil