26 Nisan 2009 Pazar

babaannemden sorular

-meksüt!
-mesut babaanne mesut! efendim söyle :)
-bu adamın burnu otururken üşümüyor da yatarken niye üşüyor?
-kimya okuyorum babaanne ben tıp değil.
-hı hı
-neye hı hı babaanne ?
-hahahaha
-resmen kafa buluyon benle yaaa babaanne ayıp ayıp :D

sütçü olursam birgün adını mek-süt koyacağım sayesinde:)


-sabahçımısın öğlencimi yavrum?
- :D ortancıyım babaanne :)
-sabah yemek hazırlayıp yiyebiliyon mu diye sordum yavrum!

ne çok zaman geçmiş sabahçı veya öğlenci olmayalı :)

koltukda oturan babaanne baktı cevap gelmiyor diğer taraftaki yastıgı düzelterek şunu dedi:
"biycakda(birazda demek kendileri) bu yanna (tarafa) yatim"

:) seviyorum lan kadın seniiii


güncelleme:

eskişehir- bjk maçı bitiminde golleri tekrar izlerken şunu söyledi:
kaleci yok mu bugün orda?
"top sürekli kaleye giriyo"
:s

:D:D:D

bu arada maç 2-0 bitti :)

16 yorum:

  1. Konnya'da kimya okuyosun. Fen edebiyattaysan tanıdık çıkıcaz seninle. Neyse kurcalamayayım bari. İnş. üçüncü sınıf değilsindir:))

    YanıtlaSil
  2. :)

    bence mac izlerken bu kadini alip yanini oturtmalidir!
    hatta bence yeni futbol yorumcusu olmalidir - hatta bence tv cikmalidir,
    herkese meydan okumalidir.

    üstelik mek-süt harika bence mesutdemir´den cok daha yaratici bir marka!

    bak babaannenden yazinca, hic cemkirmiyorum sana :)

    YanıtlaSil
  3. //şirvan,
    :) fen edebiyatta olsam bile hatta 3. sınıf olsam bile tanıdık çıkma ihtimalimizin olması imkansız! :)
    kimya mühendisliğinde okuyorum;)

    konyada herhangi birinin benimle tanıdık çıkabilmesi için benim evime gelmiş olması gerekir:) gelmediysen unut beni tanımayı zira ben evimden dışarı çıkmıyorum :p

    sen kimya 3 müsün?
    sende mi konyadasın :O
    //ayci,
    sence öyle olması normal hele gel sen birde bana sor :)

    tüm pozisyonlara yorum yapıyor. ben ona niye sadece kalecinin topa elle dokabildiğini anlatmak için kaç günümü harcadım biliyor musun sen :)

    meksütü o her kullanışında tepki alıyor senin tepkiden korkun yoktur ama ben yine de söylim dedim :)

    evet çemkirmiyorsun da diğer yazılara biriktirmediğin ne malum :p

    YanıtlaSil
  4. seviyorum lan mesut seni :Pp

    "seviyorum lan kadın seni" çok hoş olmuş, afferim ablacım beğendim :D

    YanıtlaSil
  5. abla moduna iyice girdin sen valla hadi hayırlısı :)

    ben sevilmeyecek adam değilim malumunuz bunu daha önceki postlarda doğrulamıştık :p

    tabi seveceksin bundan daha mantıklı bir seçenek yokki :)

    YanıtlaSil
  6. e sana abi ol dedik, hiç olamam giremem o moda dedin. o zaman iş başa düştü napıyım? yoksa ben meraklı mıyım yaşlı görünmeye? sonracıma bi müzekkerin beni abla-bacı vb. şeklinde görmesine? meraklı mıyım hı? değilim.. sen buna mecbur ettin beni!!! :P

    YanıtlaSil
  7. müzekker ne bea :D

    illa kardeş damarından gittin ben napim :)

    gel sen beni dinle biz senle arkadas olalım bence daha saglıklı görünüyor. kardeş ayagı malum :p
    allahım hep ben suçluyum hepsi benim yüzümden ulan kendimden tiksinir olacam sizin yüzünüzden :p

    aman farketmez ne istiyorsan o olalım. bunu da dert etmeyelim dimi :p

    YanıtlaSil
  8. ne istiyorsam mı?? nihahaha :Pp

    müzekker erkek gibi bişey işte. gibi bişey derken yanlış anlaşılma olmasın pıliiz :Pp

    ya bence de arkadaş olabiliriz, evet evet bunu yapabiliriz inanırsak olur bence!

    arkadaşım mek, arkadaşım süt, arkadaşım meksüt:))

    YanıtlaSil
  9. yanlış anlayan birtek sen varsın bikere! açtırma kutuyu soyletme kotuyu derler bılırsın :)

    heee ne istiyorsan :) ne isteyecekse artık:)

    mek ve süt kombinasyonu babaannem dısında herkes için tehlıke sınyalı verır demedı demeyınız söz dınleyınız :)

    nerenin dili bu? müzekkeri ilk defa duydum.
    öz türkçe deme intihar ederim :)

    YanıtlaSil
  10. yok ayol, arapça o :) ene arabiyyün falan :Pp şaka şaka Türk'üm ben, valla laz diilim valla bak yeminle (dejavu!)

    ne istiycem bilmem, herşey olabilir ahaha:D

    o değil de, luk et yor meyıl baks

    YanıtlaSil
  11. memleketine hosgelmissin,
    ailenin, özellikle de anneciginin, nasil mutlu oldugunu düsünebiliyorum su anda.
    Babaanne diyaloglari harika.:)
    Eminim sen de kendini iyi hissediyorsun dur.
    iyi tatiller
    Sünter

    YanıtlaSil
  12. :DD tam süper babaanne Allah uzun ömür versin inş;babaannen haklı skor 2-0da olsa özetlerde cılkını çıkartıyorlar,"kaleci yok mu bugün orada"çok tatlı valla bende çok seviyorum,süt ürünleri alanında fırtına gibi esersiniz bide aşkınla reklam çekersiniz dünya markası bile olursunuz "MEK-SÜT",diyalokların dvmını bekliyoruz ortacı meksüt;)

    YanıtlaSil
  13. //sünter teyze,
    evet herşey ve herkes çok mutlu görünüyor, yani hepsi birer çok iyi tiyatro oyuncusu değillerse ki babaannemden emın degılım uykusunda tıyatro egıtımı almıs olabılır :)

    konyada sıradan bır adamken buraya gelınce kendımı film artizi gibi hissetmeye başladım :) bilirsiniz bu duyguyu :)
    teşekkür ederim ;)


    //nevruz,
    aminnnn.
    :D:D:D dünya markası :) reklamları da ingilizce çekeriz :) reklamlardan çok ön hazırlık ömrümüzü yer bitirir. ahaha gözümün önüne geldi de biran :D
    hele ben şu okulu bi bitereyim de hayırlısıyla alırız iki inek açarız işletmemizi :)

    özlettin kendini nevruz bi gelion bidaha uğramıyon:) nerelerdesın sen. arayı açma özletme kendini;)

    YanıtlaSil
  14. ama biliyormusun ben mek-süt dersem - cok güzel derim, en az babaannen kadar güzel derim,
    hem var ya - galiba ben artik sana cemkirmicem - yok cok sacma bir düsünce - neden cemkirmeyeyim ki?!

    cemkireyim - cemkireyim dimiiiii :)

    üstelik, özledim mi seni naptim ben?

    baaak bakkkk bakk bi bakkk - yok yok dur sen bi dur!
    uzun zamandir bu kadar ilimli konusmamistim seninle!
    hayirdir...insallah ;)

    YanıtlaSil
  15. //ayçi,
    hayırdır inşallah şarkı adıydı dimi bak ben şimdi onu hatırladım. dinlemezsem biyerlerim şişer:)

    özlemiş olabilirsin ve ben özlenilesi bi adammışım! öyle diyorlar bende onların yalancısıyım artıkın :)

    cemkirmeyi seviyorsa insan cemkirmeli tabi! çemkirileni alakadar etmemeli bu durum :p

    YanıtlaSil