26 Nisan 2009 Pazar

babaannemden sorular

-meksüt!
-mesut babaanne mesut! efendim söyle :)
-bu adamın burnu otururken üşümüyor da yatarken niye üşüyor?
-kimya okuyorum babaanne ben tıp değil.
-hı hı
-neye hı hı babaanne ?
-hahahaha
-resmen kafa buluyon benle yaaa babaanne ayıp ayıp :D

sütçü olursam birgün adını mek-süt koyacağım sayesinde:)


-sabahçımısın öğlencimi yavrum?
- :D ortancıyım babaanne :)
-sabah yemek hazırlayıp yiyebiliyon mu diye sordum yavrum!

ne çok zaman geçmiş sabahçı veya öğlenci olmayalı :)

koltukda oturan babaanne baktı cevap gelmiyor diğer taraftaki yastıgı düzelterek şunu dedi:
"biycakda(birazda demek kendileri) bu yanna (tarafa) yatim"

:) seviyorum lan kadın seniiii


güncelleme:

eskişehir- bjk maçı bitiminde golleri tekrar izlerken şunu söyledi:
kaleci yok mu bugün orda?
"top sürekli kaleye giriyo"
:s

:D:D:D

bu arada maç 2-0 bitti :)