26 Nisan 2009 Pazar

kamyon seyahati

2 gün süren kamyon seyahatim oldukça eğlenceliydi. çokşey öğrendim mesela.

dorce(onlar dorse diyorlar ama tahminim böyle yazılıyordur) diye bişiy varmış. ortalama bir kamyon 40 ton yük alıyormuş :)

sonra sunroof kamyonlarda da oluyormuş bunu da öğrendim :)

çok zevkliydi.

bir kamyon içi diyalogu:
ben:
-kaç basıyor bu kamyon
kamyoncu:
-abi bu kamyon değil tır
ben:
-ben kendimi kamyona hazırlamıştım. salla sen, kaç basıyor
kamyoncu:
-kaç basarsan okadar basar ama hız sınırı 77 daha fazlası yasak
ben:
-hmmmm! tırlar kaç basıyor
kamyoncu:
-abi bu tır zaten.
ben:
-ya bırak ya hiç tır görmesek... :p

bi de ben hayatımda kadın/kız muhabbeti yapmayan ve kamyonu dışında konuşabileceği hakim olduğu konu olabilen bir kamyoncu(kendisi bu tanımı sevmiyor) ilk defa gördüm. helal olsun sana benim kamyoncum (benimsedim kendisini)

hem bjk li, hem de kamyonunun arkasında kamyon arkası yazısı yok :) gerisini sen düşün artık.
uzun sürdü ama inanılmaz eğlenceliydi. kötü şeylere de tanık olduk ama biz daha çok eğlenceli kısımla ilgiliydik.

aklıma geldikçe anlatırım bişiyler... samsun da havalar çok güzel bu arada;)
resimler çekince koyarım buraya...

babaannem şuan da tam olarak gözümün içine bakıyor:) sohbet çekiyor canı sanırım:) nezaman çekmedi ki!
dizine yatıp uzunca konuşturayım kadını da deşarj olsun bari :)

12 yorum:

  1. iki gün süren seyahat miii...yavrum kuzum canim hayatim...arabistan üzerinde mi gittiniz?

    biz iki gün icersinde türkiye sinirina yaklasiyoruz - sen ne diyorsun :)

    üstelik ben tir yazisi olmayan kamyona ne kamyon derim, ne de tir!

    babaannenin ellerinden - kücük olsan gözlerinden öperdim ama büyük oldugun icin seninden ellerinden öperim!

    YanıtlaSil
  2. el öpenleriniz çok olsun ayçi hanım!

    elmadağ da bir gece yattık kamyon içinde. "sabah mal yükleyecekmişiz" yoksa iki gün sürmezdi yolculugumuz.

    yavşak cücenizle çirkin bir kızın resmini koymuşsunuz blogunuza yarım yamalak gördüğümüz çirkin kızı nihayet tam yamalak gördük.
    çok mutlu olduk çok!

    YanıtlaSil
  3. kamyonla, pardon tırla gitmenin sebebi nedir :D yani otostop-macera olayları filan mı? her zaman yapmak istediğim şey, hem yol parasını beleşe getirmiş oluyosun hemde böyle güzel muhabbetler yakalıyosun.

    YanıtlaSil
  4. //stickman,
    bu tırcı benim tanıdıgım bir tırcı stickman;) konyaya gelmişler dorce yaptırmaya dönüşte haber verdiler bende cuma günü gidecektim samsuna madem sizde gidiyorsunuz bende gideyim dedim!
    gerçi otobüsle gitsem 10 saat sonra samsunda olurdum ama bu eğlence kaçmasın dedim 2 gün de olsa onla geldim :)

    beleş e de gelmiş oldu tabi haklısın :)

    YanıtlaSil
  5. iyi etmişin ya. bende şu sıralar haulin diye bi kamyon oyunu var ona taktım, tır daha doğrusu :D yük alıyosun, başka şehirlere götürüyosun falan öyle bişey. baya keyifli.

    YanıtlaSil
  6. :D
    valla bana oyun deme şu ogame den ne çektim bi ben bir de allah bilir :)

    girme kanıma yani :p

    YanıtlaSil
  7. ben bunu okumamışım, kendime çok kızdım bu yüzden :)) abi sen gıcık mısın, niye habire kamyon diyip duruyosun adamın tırına? ben olsam atardım seni, kurda kuşa yem ederdim :D

    "ben:
    -hmmmm! tırlar kaç basıyor
    kamyoncu:
    -abi bu tır zaten.
    ben:
    -ya bırak ya hiç tır görmesek... :p"

    burda resmen koptum :D bi de "benim kamyoncum" tabirinde.

    babannenin kıymetini bil mesuut

    YanıtlaSil
  8. bak yine abi dedi:)

    yaw bana neden herkes kardeş yaklaşımında bulunuyor ki :)

    cevap veriyorum:

    gıcığım nolmuş :)

    babaannemin kıymetini emin ol benim kadar kimse bilemez :) inanmazsan kendisine sor :) torununun torunu görmüştür ve cennetlik kıvama gelmiştir ama benim kadar torun gibi torunu olmamıştır :p

    YanıtlaSil
  9. yok bee abi o anlamda değildi. hani harbi kız falan olalım dedik, abijiim falan derler ya onlar, o ayak.. ama ağız tadıyla onu bile yaptırmadın :P kardeşim değilsin abim değilsin asla haşa zinhar kesinlikle yoo hayır :D

    YanıtlaSil
  10. benim kimseyle kardeş olasım yok alınganım sanırım :) yeteri kadar kardesim var ondan sanırım :)

    harbi kız mı! ıyyyyk :)) kızlar harbi falan olmasın "kız gibi kız" olsun bence hatta facebook da grubunumu kursam ki ben bunun! :)

    YanıtlaSil
  11. sensin ıyyk :D takıntılı insan!

    YanıtlaSil