11 Eylül 2009 Cuma

Anne kimdir? Nedir?

ANNE KİMDİR / NEDİR?
Bir erkek çocuğun kaleminden çıkmış bu kadar olur yani, tam tarif !!!


ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan
tek insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir! Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir memeli türüdür, yağlı bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp koklayan tek varlıktır,meleğin süt verebilenidir.
Yarasın diye muhallebinin içine
ciğer katarak çocuğuna yediren manyaklık derecesinde yaratıcıdır
. Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki tencere ve tavalarla maymunluk yapabilen kişidir, kafayı çocuklarıyla bozmuş, göbek bağı kopsa da yürek bağı asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir, bulaşık, ütü, vb. yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konuşan, kadın dırdırı denen mereti erkeklere daha küçükten belletendir . Yemek uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her şeyi bilen şahsiyettir,
yavrularını yol tarafından değil, kaldırım tarafından yürütendir, dizi dizi incidir lakin gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir,
sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, 'amaaan ben sana daha güzelini bulurum' diyebilen komik bir karakterdir. 'Oğlum aradım yoktun. Ben de mesaj atayım dedim sana. Gelince ara beni emi aslan evladım. Kara börülcem benim öptüm annen , şeklinde mesajlar atabilen, teknolojiyi ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasına göre yorumlayan bilişim düşmanıdır ..

*** AMA ... AMA dünyanın en güzel kucağına sahip, en güzel
kokan, >harikulade bir varlıktır , olmadık yerlerde iyi ki doğurmuşum u len seni!' >diyen ve benim hatırıma benimle Freddy Mercury dinleyen bir sabır ağacıdır, evlatlarını asla ayırmayan, aynı zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir evde bir yere uzandığınız an orada temizlik yapacağı tutan, temizlik konusunda kayışı kopardığından temizlikçi gelecek diye evi
temizleyen balans ayarı kaçmış temizli k kaynağıdır, mutfakta yaşayan, evde herkesi idare eden bir tür canlıdır. !! Oğlunun damat - kızının gelin olduğunu görünce, çocuğu >mezun olunca, çocuğu gol atınca, çocuğu hasta olunca, çocuğu askere >gidince, asmalı kabağı seyredince, dolar yükselince velhasıl buna benzer >bissürü şeye ağlayabilen, bu mesajı okurken duygulanıp - gözleri dolabilen, ağlamaya meyilli bir yapısı olan duygu pınarıdır, son kiiii üç dört; uzakta dursa da yakın hissedilen, canı hep istenen, asla
vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların varlığını
varlığına armağan edebil eceği, *** ıslak - kuru ama heeeep duygulu*** en önemlisi; kıçı başı oynamayan tek kadın modelidir.



Bana gelmiş bir maildi beğenmiş olmalıyım ki yayınlamak istedim ;)

7 yorum:

  1. kıçı başı oynamayan tek kadın modelidir. :D :D :D

    bu senin eklemen mi mesutdemir :D

    birde bak aklima eski günler eski günler geldi kusum!

    hatirlarmisin ne yorumlarda yazardim sana.
    bak simdi gözümde canlandilar.

    mesela aklima ilk gelen birseyi söyleyeyim:

    ...insanlar yusuf yusuf der ya...

    ben artik demir demir dicem - daha hos gelmiyor mu kulaga?

    bilemem ki...

    evet cok alakasiz bir yorum - öyle degil mi?
    evet öyle sanki.

    ah...sen beni bu aralar bir arayip sorsana...
    valla icimi dökesim var.

    bak fransanin mercifon sehrine gidecegim yakinda.
    samsuna yakin - gezdircen mi beni be mesutdemir?
    ha yapcan mi bunu benim icin?

    gezdiriver su gurbet ellerden gelmis olan ayci´yi. kiz memleket görsün biraz bea mesutdemir.

    anneannemide alayip geleyim mi?!
    ha?
    ne bileyim be mesutdemir.
    icimden birseyler gecmiste yazmisim iste bende.

    eurovisiona kim katilcak seneye?
    haberin va mi bea?
    va´sa bi sülesene bizede!

    YanıtlaSil
  2. Ayci öyle bi yorum yazmışki kimseye yer kalmamış :)
    ben düşündüm bunu can dündar yazmamışsa (ki o kıçı başı oynamayan tek kadın modelidir yazmazdı) bunu bi dost yazmıştır...

    YanıtlaSil
  3. seyyah,
    a-a dogru can dündar yazmis olabilir.
    ben anneme mektup yazdigim zaman, hep birsey istemek icin yazmisimdir.

    YanıtlaSil
  4. İnsanın anne olası geliyor..:P

    YanıtlaSil
  5. ]]ayçi;
    yusuf yusuf'un yerini demir demir in alması yakışıksız olur :)

    aaa! üstüme iyilik sağlık ben niye gezdiriyormuşum kuzum! sanki samsun turizm elçisiyim :P

    Gerçi okadar samsun resimleri ekledikten sonra öyle sayılırım dimi:)

    iyi madem gezdireyim hadi. sayende bende gezmiş olurum:)

    ananı da al anneananı da al derdim ama kulağa hoş gelmedi! :)

    tabiki getir ama ben yaşlıları çok severim onunla kanka olursam kızarsın sen bana:)

    eurovison a bu sene tarkan katılacak :)

    YanıtlaSil
  6. ]]seyyah,
    bizim bi dost mu!? şu bildiğimiz bi dost?:P

    bilmiyorum kim yazmış ama erkekmiş.

    YanıtlaSil
  7. ]]seddosh;

    ben insan değilmiyim nırınım nırınım!
    ...

    benim gelmedi de şarkı söylemek çekti canım!
    evet çok güzel bir yazı insanı gaza getirir mazaallah! :)

    YanıtlaSil