15 Temmuz 2019 Pazartesi

Allah Utandırmasın

Peşin peşin söyleyeyim, duaya karşı değilim. Bazen gereksiz dualar edildiğini ve samimi olunmadığını düşündüğüm olmuştur. Lakin genel olarak duaya karşı değilim.

Sadece duaya biraz mantık ve samimiyet katmayı doğru buluyorum. Yeni iş yeri açtığını ilan eden bir arkadaşa, sosyal medya üzerinden "hayırlı olsun", "bol kazançlar", "Allah utandırmasın" gibi bir çok dua(temenni!) geldiğini görünce bunun üzerine birazcık tefekkür edeyim dedim nasılsa boş vaktim çok ya :)

Utanmak kötü değil, utanmak insan olduğumuzu hatırlamak için de  gayet gerekli bir duygu. Hatta bu ara insanlık olarak topluca utanmamız gereken bir çok şey yaşanıyorken.

Devre yakmak değil niyetim sadece yukarıda yazdığım dualardan "hayırlı olsun"u daha doğru bulduğumu anlatmak istiyorum. Konu hakkında sayfalarca yazabilirim de anlayana bu kadarı kafi diye düşünüyorum.

Demem o ki: "Allah utandırsın" efendim. Hepimizin unuttuğumuz insanlığımız için buna ihtiyacımız var.

Not: Bu ara yazasım var ara ara gelir yazarım. ✋