5 Mayıs 2009 Salı

ilk yalan!

büyüğü yada küçüğü farketmez! yada benim anlamam yada anlama-mam da!

mumun bırak yatsıyı sonsuza kadar yansa da muhim değil!

o ilk yalan varya ilk yalan! madem ki onu söylüyorsun, işte o an toplamalısın pılını pırtını-ki toparlanmak uzun sürmeyecektir, az pılın az pırtın varmıştır!

koşar adımlarla değil kaçar ve topuk popo da pozısyonunda gitmelisindir! acıklama yapmana hıc gerek yok! kabul günümüz hiç gelmeyecektir!!!

o ilk yalan aynı zamanda ilk bitişin başlangıcıdır. ve bitiş tektir. çoğaltılamaz!

madem ki yalan soyleyebılecek kadar cesursun. aman bukadarcıgından nolur ki demeyecek kadar da asil ol!

asiller yalan söylemez ki deme! en büyük yalana ne kaldı şunun şurasında!

yani demem o ki! vize çıktı, bileti de var hadi sen bin uçağına, koltuğun boş kalmasın! haketmedığın yere kök salacagını da sanmıyordun zaten!

en ufagı yada en buyugu değildi mesele tamamıyle "yalan" kapsamında olan herhangi birşeyiydi. üzgünüz henüz biz alışmadık yalana ve de yalan kaldıran bünyelerimizi "iyi bilmezdik" diyerek saldık toprağa...

o ilk yalan işte! beni, seni ve de bizi bitirdiğin an! kadeh seversin sen içi boş bile olsa kaldır şerefinle şerefine ve sonra yapman gerekeni yapıp lütfen zahmet etme gitmek için biz sizi agırlamayı bıldıgımız gibi yolcu etmeyi de biliriz!

"yine bekleriz" de demeyeverelim bişiy kaybedilmez..!

ilk yalan-son yalan
zaten aslında "tek yalan"

23 yorum:

  1. doğru söylemişsin.. güven bi defa sarsıldı mı yeniden kazanılamıyor, küçük de olsa, ilk de olsa, hata tek de olacak olsa, bi defa oldu ya; bidaha olmayacak olsa da hep olacakmış gibi geliyor.. madem söyleyebildin, kaç git, doğru vallaha..

    YanıtlaSil
  2. Tamamen katiliyorum,sadece bazi insanlar kendilerine zorla yalan attiriyorlar,ama bence de yalana basvurmaktansa o kisiden uzaklasmak,insanin kendisine olan saygisidir.
    özellikle de aile icin de.Insan esine ya da cocuguna güvenemezse kime güvenebilirki? Benim gözlemledigim en fazla yalan maalesef babalara atiliyor,nedeni malum.
    Bir de sevgililere atiliyor yalanlar ne aci.Cogunun da masum gerekceleri var "seni kaybetmekten korktum" hadi canim ,yalan attigin an onu degil kendini kaybettin.

    Düsüncelerine saygi duyan
    Sünter teyze:)

    Sünter teyze:)

    YanıtlaSil
  3. //bi dost,

    evet! yalan birdefa olduysa herzaman olabilir. bu uyusturucu gibi bence. biri bine bedel yani ;)
    madem soyleyebildin "biptir olup git" daha uygun :)

    //sünterlerin "en" teyze olanı:p ,

    sizin evde yaşayan kız çocuğu olsa şunu derdi:
    yalan atılmaz, söylenir! :) evet evet kesinlikle bunu derdi :P

    yalan'ın bendeki anlamı yani birisine yalan söylenmesi demek o kişiyi kaybetmeyi göze almak demektir ama maalesef kaybetmeyi göze alan kişi vazgeçmeyi göze alabilecek kadar onur sergileyemiyor!

    ve size kesinlikle katılıyorum! yalan söyleni-lenin bir kaybı olmaz! olsa da en fazla bir yalancıyı kaybetmiş olur ki bu da aslında bir kazançtır!

    ama sizinde dediğiniz gibi yalan söylemektense, yalan söyleyebileceğin kişiyle mutlu olamayacağını anlamalı "bütün yalancılar" :)
    malum yalan ortaya çıkınca herşey çok daha çirkin olabiliyor! gerçi bir kişinin kendisine karşı dürüst olmamasından daha çirkin ne olabilir ki!

    babalar babalar! benim baba olasım yok :) çocuğuma ve de eşime dost olasım var! ozaman daha kolay olur birşeyler! yada yaşanılası...

    sevgiliye atılan yalanlarda bana göre gayet çirkin malum foya ortaya çıkana kadar gizlenir yalanlar! tatlı yalan veya hafif yalan kavramını da bu yüzden çıkardılar kanımca!

    "Cogunun da masum gerekceleri var "seni kaybetmekten korktum" hadi canim ,yalan attigin an onu degil kendini kaybettin"

    bu nokta olmuş :)

    ve gayet nazik! ben olsam "sie ordan" falan derdim :) ama teyze olunca böyle oluyor sanırım :p ben hiç teyze olamayacağım için diyebilirim :)

    düşüncelerim, sizin tarafınızdan saygıya layık görülmüşse ben bu görüşle aşırı mutluluk yaşayabilirim sanırım :) yaşadım gitti.

    teyzelerin en teyzesi sünter teyzzeeee :)




    //

    YanıtlaSil
  4. pek sevgili mesutdemir,

    sen su renk olayini tutturamiyorsun - konuyla alakasiz konusmak gerekirse! canim benim ya, beyaz yap - siyah yaz iste ya!
    herkes mutlu olsun. :P

    üstelik bu haci yesili blog, bana seni andirmiyor. siyahta gerci pek sana uygun bir renk degil, ama siyah beyaz - sanki sana daha bir hava katicak gibi! malum gecenlerde cok üzüldük, ailece, fener kazanmis yavrum yine! niye öyle birsey yaptiysa! kaybeden grubu tutanlar, baya bir sinirlenmistir diye düsünüyoruz - futboldan anlamayan bir sahsiyet olarak konusmak istedim :P

    post´a gelince, yorum yapamicam - aslinda tek yorumum anniiiciiiimeeydi!

    sünter teyze :)

    sünter teyze :)

    yani kadin copy+paste yapmayi ögrenmis.
    yakinda face´den msjlarima da bakar! :P

    YanıtlaSil
  5. yarı konyalı sayılırım ya konya yeşili kullanayım ıstedım :D

    sen futbol muhabbeti yapma ve onun için yaptıgımız gecici anlaşmayı unutma;)

    siyah veya beyaz olur renk yada içimdeki manyaklıgın sonucu evımın duvarıyla uyumlu olsun dıye mor olur :p

    :)bence kesınlıkle bakmalı faceden mesajlarına :)
    ne halt yediğini öğrensin :p

    sünter teyze notu:
    sen kızından emınsın ve guven sorunu yaşamıyorsun ama benım canım yıne de dipnot geçmek istemiş olabilir:

    halt yeme becerisi olmayan kızınıza takılıyorum sadece ki kendisi bir halt oldugu için yemek gibi bir lüksü de yoktur sanırım :)

    yani ben kızınıza sen kendini bir halt mı sanıyorsun dediğim de alınmayın sakın :)

    çünkü kendileri hazretlerinin cevabı :

    evet sanıyorum ve hatta öyleyim olabilebilmektedir muhtemelen ve de galiba!

    birisi benim fişimi çeksin deyip bişiyler yapasım var :)

    YanıtlaSil
  6. Mesut demir oglum:)
    ben neyi ögrenmisim? anlayamadim.
    copy+paste nedir ki? sordum güldü bana sadece.
    kendisini bir halt zannetmesinde benim hiiiic bir sucum yok tamamen babasina cekmis:) ikiside kendilerini dünyanin 8 inci harikasi zannediyor:)
    ne zannetmesi gayet eminler bu konuda.

    sünter

    YanıtlaSil
  7. siz bakmayın ona!

    halt etmiş o :)

    ben 4 dil biliyorumun artisliği yapmış ama bana derdini bi türlü anlatamıyor 10 dil bilse ne yazar :p

    anneye öyle gülünmez bikere ne ayıp :)

    varsın olsun 8. harıkası 1 olamadıktan sonra kaç olursa olsun :)

    ayrıca ben harikaya harika demem harika benim olmayınca :) siz diyebilirsiniz yani :p

    babaya dair yorum yok malum sebep notta saklı :)

    iki defa
    "sünter teyze :)"

    yazmışsınız ya yorumunuzda kopyala yapıştırı öğrenmiş demek istemiş ama dıyememiş :)

    oyyyy galiba bu sefer çok yüklendim ben bu allahın ayçisine :) bak ne de vicdanlı adamım o olsa gram acımazdı :)


    nottur bizi hayatta tutan notu:

    "mesutdemir kim yaa!"

    YanıtlaSil
  8. bi de şöyle diyebilirsiniz onlara:

    ayyyy ne şanslı insanım dunyanın 8. harıkasına sahibim :)

    YanıtlaSil
  9. hah öyle diyeyimde tam havalansinlar:)
    yok valla iyi bir fikir degil bu

    YanıtlaSil
  10. yani bu aslında şu demek oluyo:

    "ulan sekizinci harika olsanız ne yazar! eninde sonunda benimsiniz oturun oturma organınızın ustune:) yada olmadı bütün dünya size hayran sizde bana demek gibi bişiy"

    yanı bunlar aslında benım cumlelerım ama neyse :)

    şimdi ben işin içinde "baba" oldugu için orjınal fıkır beyan edemıyorum :) serde korku var bılıyon mu :P

    YanıtlaSil
  11. BAK MESUTDEMIR!!!!

    1. o mor degil lila bir kere diye cemkiren ve her seferinde bana küsen sensin! mor´a mor demem lila olmadigi sürece :P

    2. sen 1. dünya harikasin görmedigin sürece, 8. dünya harikasini kabul etmekten baska birsey yapamazsin taaaammm miii :P

    3. annemle, yakisikli babam ve cindy crawford yanimda halt etmis olan ayci, yani benim hakkimda ne dedikodu yapiyorsunuz, anlamadim gitti!

    4. unutma sünter teyzeciiiiin bir yere kadar senin sünter teyzecciiiin - sonucta "GEBERTIRIM LAN SENI - BENIM ANAMSIN SEN - SAHIP CIK BANA!" dedigim an, yamacimda kesilir, bilesin!

    5. ben anneme, face sifremi vercem - buyursun girsin! alnim ak, suratim face gibi masallah! acsin görsün, okusun! ben anneme güveniyorum - o okumasi gerektigi seyleri okur!

    6. anneme hic bir kelime dahi söylemiyorum - cünkü senin dedigin gibi, annedir o! susarim, saygi duyarim! eger agizimi acarsam, copy+paste gibi yapistirir beni duvar, olan 8. dünya harikasina olur - buda yazik olur!

    7. annemi seviyorum diye, sana ve yorumlarina katlanmak zorunda degilim. ben artik terk ediyorum burayi - galiba bakim bi...kalbim kirildi!

    8. ne desem bos!

    9. seni bu köyden kovuyorum! 10.ya bekliyorum!

    10. ben bu yorumlara cok emek verdim, ama kahretmesin ki zenginligimle yaranamadim sana.

    11. bak mesutdemir, biz ayri insanlarin dünyalariyiz - cünkü sen olmussun bi dünyaaaa...ben olmusum bi dünyaaa...

    12. say say bitmez!

    14. evet emek vermistim ben ve bu emegimin karsiligini bulamadim ben bu blogta.

    15. degerimi anlamadiginiz gibi, varligimin öneminide hic ama hic anlamadiniz.

    16. uzun zamandir türk filmi izlemedigim icin üzgünüm.

    17. ha birde, fragmanlarda gördüm, kücük kadinlarda ki büyük kadin-abla neden wc temizliyor?

    18. cok severim bu sayiyi!

    19. yirmiye yaklastik!

    20. SON

    YanıtlaSil
  12. ha birde PEMBE GÖNLÜM SENDE renginde yapmadigin icin bu abuk sabuk blog rengini, cok mutlu oldum!

    beyazi sevdim ben.
    sana siyah diye karsilik verebilirdim - ama vermiyorum henüz!

    ve üstelik...yesilden vazgecip, SUAN ICIN beyaz oldugun icin - galiba seni af etmiyorum - ama en azindan blogu terk etmeyi erteliyorum :P

    YanıtlaSil
  13. sana iki çift lafım var allahın ayçisi:

    1.çift:
    daha öncede sormuştum yine soruyorum:"sen neden iki kelimeyi bukadar uzun söylüyorsun ki! pratik ol biraz:)"

    2.çift:
    biz birinci çiftin, çiftler açan çiftiyiz ayçi vanmünit demeden blog mlog terkedemezsin bikerem:)

    not yoksa hiçbişey yoktur notu:
    ben de seni 20 maddeliyorum :D

    YanıtlaSil
  14. hee? hic birsey anlamadim!
    vanminüt bile yetmedi anlamaya!

    neyse iyi birsey demissindir sen!
    bu yüzden, sagol kardesim, iyi ki varsin :P

    YanıtlaSil
  15. zamanında yanı bızamanlar denk gelseydım derdım bu kız ileride eksıklıgını yaşar tek çocuk olmasın dıye ama zamanında degılız ıste!

    bütün kardeş eksikliği çekenlerde burada haaa :)

    ulan kimse demesin bana kardeş mardeş diye illa post mu yazalım hasbin allah!

    sende iyiki varsın annesinin ayçisi

    YanıtlaSil
  16. hehhhh bende tam dıyodum. kardeş kelimesi geçti birazdan bi dost da gelir diye :)

    gülme bea! :p

    YanıtlaSil
  17. :)) ben ona gülmedim lan bayılıyorum ikinizin yorumlaşmasına :D manyaklar :D

    YanıtlaSil
  18. lan!

    iyi gül ozaman lan!
    hatta
    bayıl ozaman lan! :)

    YanıtlaSil
  19. mesutcan, lan demeyi öğrenirken...


    :PPP

    YanıtlaSil
  20. :)) süpersiniz gençler :)

    YanıtlaSil
  21. sizde öylesiniz adsız!

    yazan : gençlerin temsilcisi!

    YanıtlaSil